بازگشت حسینی و آرام طبع به تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از بازی با صبا را امروز(چهارشنبه) و از ساعت 11 آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین تمرین خود برای افزایش میزان آمادگی قبل از بازی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر را از ساعت 11 امروز پس از صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز کرد.

* در این تمرین همه اعضای تیم حضور داشتند، به‌غیر از محمود خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس که برای حضور در نشست هماهنگی پیش از بازی با صبای قم، در محل تمرین حاضر نبود.

* سرخپوشان با گرم کردن بدن‌های‌شان زیر نظر مارکو کار را آغاز کردند و در این زمان دروازه‌بان‌ها تمرین خود را با ایگور پانادیچ دنبال کردند.

* سیدجلال حسینی که دچار مصدومیت شده، سرخپوشان را در این بخش از تمرینات گروهی همراهی کرد، اما پس از دقایقی به سراغ انجام کارهای اختصاصی رفت.

* تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس که پشت درهای بسته برگزار شد، بیشتر با مرور کارهای ترکیبی و تاکتیکی همراه بود. بازیکنان پرسپولیس پاسکاری در دو گروه را در بخش بعدی تمرین انجام دادند و پس از آن، زیر نظر مارکو به انجام تمرینات سرعتی پرداختند.

* نکته دیگر تمرین، حضور محمد‌امین آرام‌طبع مدافع چپ و جدید پرسپولیسی‌ها بود. این بازیکن نیز بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی شرکت کرد تا به‌نوعی، خیال کادرفنی را راحت کند. اگر او شرایط بازی داشته باشد، جانشین محسن ربیع‌خواه در ترکیب اصلی سرخپوشان می‌شود. آرام‌طبع در ادامه تمرین نیز به انجام کار اختصاصی با چوک پرداخت.

* مرور تاکتیک‌های تیمی و گلزنی، برنامه بعدی قرمزپوشان برای تمرین بود. آخرین بخش نیز ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌ها برای سرزنی بازیکنان بود که در این بخش نیز کادرفنی با تمرکز بالا، رفتار تاکتیکی بازیکنان را زیر نظر داشتند.

تمرین در ساعت 12:15 به پایان رسید و بازیکنان راهی اردوی پیش از بازی با صبای قم شدند.

603/601

کد خبر: 668838

وب گردی

وب گردی