جزییات جلسه حزب اعتمادملی

سخنگوی حزب اعتمادملی از جزییات جلسه اخیر حزب متبوع خود داد و گفت: حزب اعتماد ملی برای حمایت از دولت روحانی جدی‌تر عمل می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا،اسماعیل گرامی مقدم ، با اشاره به جلسات حزب اعتماد ملی و برگزاری جلسات داخلی حزب، عنوان کرد: جلسه اول، جلسه هیات اجرایی حزب بود که در آن به بررسی شرح وظایف این هیات و همچنین آیین‌نامه داخلی پرداخته شد. آقای ذاکری که مسئول تدوین شرح وظایف و آیین‌نامه داخلی را برعهده داشتند، در گزارشی بررسی‌های خودشان را برای اعضای هیات اجرایی -که عبارتند از رییس دفاتر و کمیته‌های حزب، قائم مقام و سخنگوی و دبیرکل حزب و رییس بازرسی- مطرح کردند.

او افزود: همچنین در رابطه با نقاط ضعف و قوت شورای مرکزی که در تاریخ ۳۱تیرماه، اظهارنظر شد که در جلسه آتی برای بالا بردن کیفیت تصمیم‌هایی گرفته شد.

گرامی‌مقدم در ادامه با تاکید بر استفاده حزب از مشاوران؛ متذکر شد: جلسه دیگر مربوط به هویت حزب بود که در خصوص چالش‌های پیش روی مدیریتی کشور، دو تن از استادان رشته مدیریت، ارائه نظر کردند و مباحث خود را ارائه کردند که مباحث حول محور ترکیب محور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و گزینه‌های احتمالی بود، که این مباحث به صورت تئوری و نظری مطرح شد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در تشریح جلسه سوم حزب که اختصاص به دفتر سیاسی حزب داشت، ابراز داشت: این جلسه با حضور آقای ابوالحسنی رییس دفتر سیاسی حزب برگزار شد که اعضای دفتر مجددا ترمیم و بازنگری شدند، بدین ترتیب که برخی اعضا خارج از حزب به‌صورت مشاور در جلسه حضور می‌یابند. ضمن اینکه آقایان منتجب‌نیا، حجت‌الاسلام ذاکری نماینده سابق قوچان، جلیلیان، ابوالحسنی، گرامی‌مقدم و جوادی‌حصار، کریمیان، ابوالفضل شکوری‌راد و ... در جلسه حضور داشتند.

او ادامه داد: سه دیدگاه در خصوص انتخابات آتی در مورد چگونگی حمایت از نامزد مورد نظر در انتخابات مطرح شد؛ اول اینکه برخی اعضا معتقد بودند یکی از نقاط ضعف دولت یادزهم عملکرد دولت در مناطق بود که امیدوارکننده نبوده است؛ لذا مباحثی در مورد کاستی‌ها مطرح شد. همچنین دیدگاه دومی وجود داشت که با توجه به موفقیت‌های دولت یازدهم مطرح شد، مبنی براینکه بخاطر دستاوردهای دولت، حزب برای حمایت از دولت آقای روحانی جدی‌تر وارد شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: دیدگاه سومی نیز وجود داشت؛ مبنی بر اینکه برجام دستاوردهایی داشته است و باعث گره‌گشایی در حوزه‌های مختلف شده است، لذا لازم است برای حفظ منافع ملی از نامزدی آقای روحانی حمایت شود.

گرامی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس مجموعه این سه دیدگاه مقرر شد همین این مسائل با حضور مشاوران خارج حزب بررسی شود و با در نظر گرفتن دیدگاه‌های دیگر احزاب، در خصوص دوازدهمین دوره تصمیم‌گیری شود.

203/201

کد خبر: 668868

وب گردی

وب گردی