بازداشت مردی که برای برای خرید موادمخدر زورگیری می کرد

رییس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از دستگیری فردی که برای تامین هزینه‌های اعتیادش دست به زورگیری از شهروندان زده بود، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سرهنگ زمانی در این‌باره گفت: چندی پیش یکی از گشتهای انتظامی کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال گشت‌زنی‌هایی در محدوده استحفاظی خود بودندکه با فریادهای یک شهروند روبه‌رو شدند، که بلافاصله به سمت وی رفته و مشاهده کردند که فردی با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری از وی را دارد.

او با بیان اینکه ماموران این فرد را دستگیر کرده و به مقر پلیس منتقل کردند، ادامه داد:‌ در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم اعتیاد شدیدی به مصرف مواد مخدر دارد و پیش‌این نیز به اتهام سرقت دستگیر شده است.

رییس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم تحت بازجویی قرار گفت و گرچه ابتدا سعی داشت موضوع را یک نزاع لفظی معرفی کرده و خود را بی گناه از جرم سرقت نشان دهد اما پس از رویارویی با ادله و شواهد به ناچار به ارتکاب ده ها فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

به گفته زمانی، متهم هدف از زورگیری را اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر و تامین هرینه‌های آن اعلام کرد.

او با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر پیرامون سرقتها و زورگیری های احتمالی دیگرش به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

20106

کد خبر: 668872

وب گردی

وب گردی