برخورد با مزون های مجازی/ فراخوان مدلینگ در فضای مجازی ممنوع است

رئیس پلیس فتا تهران از برخورد با مزون های فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،سرهنگ محمد مهدی کاکوان با بیان اینکه برای فروش البسه در فضای سایبر دو نوع تبلیغات وجود دارد، گفت: در این فضا برخی مزون ها اقدام به انتشار تصاویر افراد برای تبلیغات می کنند.

او گفت: طبق دستورالعمل قانونی این سایت ها یا کانال ها شناسایی و به پلیس اداره اماکن معرفی و برخورد قانونی با آن ها صورت می گیرد.

سرهنگ کاکوان با اشاره به اینکه بخش دیگری از تبلیغات در این فضا فقط برای فروش است، افزود: با توجه به اینکه در شبکه های اجتماعی و مجازی کانال ها و سایت های بسیاری در این رابطه وجود دارد و کلاهبرداری های زیادی نیز در این زمینه انجام شده است از شهروندان خواستاریم تا به فروشگاههایی که نماد اطمینان (نماد الکترونیکENAMAD ) دارند برای خرید در فضای سایبر مراجعه کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: شیادان در این فضا پس از نشان دادن چند عکس از البسه و دریافت پول، ارتباط خود را با فرد قطع می کند و بدین ترتیب مبلغ دریافتی سرقت می شود.

او تاکید کرد: همه واحدهای که مجوز دارند از انتشار تصاویر غیر اخلاقی خودداری کنند و برای اطمینان شهروندان نماد الکترونیک و اطمینان که به صورت قانونی تهیه شده بر روی سایت خود قرار دهند.

سرهنگ کاکوان درباره فراخوان مدلینگ در فضای مجازی نیز گفت: اگر این فراخوان ها خلاف شرع و قانون باشد حتما برخورد خواهد شد.

105105

کد خبر: 668877

وب گردی

وب گردی