۶۰۰ میلیارد ریال برای ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش خوی هزینه شد

مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: در سال تحصیلی اخیر ۶۰۰ میلیارد ریال برای ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش خوی هزینه شد و ۹ پروژه عمرانی نیز در سال ۹۵ به بهره‌برداری رسیده و هفت پروژه عمرانی دیگر نیز در مسیر اجراست.

قدیر محمدی اظهار داشت: شهرستان خوی با دارا بودن 61 هزار و 139 نفر دانش آموز بعد از شهرستان ارومیه رتبه دوم را از نظر تعداد دانش‌آموزان در استان آذربایجان‌غربی داراست و در سال 95 آموزش و پرورش شهرستان خوی توانست 9 پروژه عمرانی را به اتمام برساند و به چرخه آموزشی شهرستان وارد کند که از این تعداد، چهار پروژه به طور دائم و پنج پروژه به‌صورت موقت تحویل داده شده است.

وی افزود: در شهرستان خوی 14 پروژه نیمه تمام عمرانی نیز وجود دارد که از این تعداد، چهار پروژه به‌صورت مشارکتی، 9 پروژه به صورت خیری و یک پروژه به‌صورت نوسازی هستند والبته این پروژه‌ها اغلب در سال 94 و 95 شروع شدند و نباید انتظار داشت به همین زودی و در مدت کوتاه به اتمام برسند و مراحل ساخت روند طبیعی خود را طی می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: در سال 95 تعداد هفت پروژه عمرانی برای آموزش و پرورش شهرستان خوی تعریف شده است که از این تعداد نیز سه پروژه از نوع بنیاد برکت، یک پروژه از نوع خیرساز، یک پروژه از نوع مشارکتی و دو پروژه از نوع نوسازی است و برای اتمام تمامی این پروژه‌ها بودجه‌ای به مبلغ دو میلیارد و 950 میلیون تومان نیاز است.

محمدی بیان کرد: بالا بردن بهره وری و ارتقا شاخص تکریم ارباب رجوع، جذب مشارکت‌های مردمی در احداث مدارس با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان، ارتقا نسبی رفاه همکاران در بخش باشگاه فرهنگیان و درمانگاه، اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای و ایمن سازی محیط های ورزشی در مدارس از اقدامات آموزش و پرورش شهرستان خوی هستند.

کد خبر: 668897

وب گردی

وب گردی