دکتر طه هاشمی: اجرای دو طرح بزرگ فرهنگی؛ همکاری برای حفظ محیط‌زیست و توسعه و گسترش زبان فارسی

صدوهفتادمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی  صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد همه از برکات این ایام مبارک بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه متخصصان هر کشوری از دانشگاه‌ها خارج می‌شوند و درنتیجه دانشگاه باید نماد کیفیت باشد، تأکید کرد: کیفی سازی در دانشگاه باید با شتاب و قوت بیشتری ادامه یابد.

در این جلسه، رئیس دانشگاه از مجریان طرح‌های ساها و آموزش‌های کوتاه‌مدت کاربردی دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و افزود: این دو طرح علاوه بر ارائه خدمات ارزشمند، زمینه خوبی را برای جذب درآمدهای غیرشهریه‌ای برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کرده‌اند.

در ادامه جلسه، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان با ارائه گزارشی درخصوص موفقیت دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و کاربردی، گفت: این کلاس‌ها از نظر درآمدی نیز برای دانشگاه آزاد اسلامی مفید بوده است.

سپس دکتر سیدطه‌هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی ضمن ارائه گزارشی از مصوبات کمیسیون شماره 2 هیات رئیسه، اظهار داشت: دو طرح بزرگ فرهنگی دانشگاه در حال انجام است.

وی افزود: گروه‌های دانشجویی در استان گیلان در برنامه‌های محیط زیستی از شهرهای مختلف شرکت می‌کنند و تاکنون چند پروژه پارک‌سازی و بهسازی محیط زیست توسط این گروه‌ها انجام شده است.

طه‌هاشمی ابراز امیدواری کرد این برنامه به سراسر کشور تسری پیدا خواهد کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به اجرایی شدن تفاهم‌نامه با بنیاد سعدی درخصوص آموزش زبان فارسی به داوطلبان غیرفارسی‌زبان اشاره کرد و گفت: از هفته آینده با همکاری این بنیاد، تعدادی از شهروندان کشور ترکیه برای شرکت در دوره زبان فارسی، به دانشگاه آزاد اسلامی خواهند آمد.

در ادامه صدوهفتادمین جلسه هیات رئیسه‌ دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی اعضا از زحمات و اقدامات مرکز سنجش و پذیرش در برگزاری آزمون‌های EPT و آیلتس و نیز انتخاب رشته باآزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

همچنین هیات رئیسه دانشگاه ضمن اعلام رضایت از روند ممیزی و پایش درون‌ رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی که در راستای سیاست کیفی‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است، از زحمات دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلا تکمیلی، دکتر متاجی مدیرکل امور آموزشی و گسترش دانشگاه و همکاران وی تشکر کرد.

20101

کد خبر: 668908

وب گردی

وب گردی