خیر مدرسه‌ساز ایرانی برگزیده جایزه صلح جهانی فیلیپین شد

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران و خیر مدرسه‌ساز ایرانی برگزیده جایزه صلح جهانی فیلیپین شد.

به گزارش ایسکانیوز ، امیر نعمت بنی‌آدم در رادیو گفت‌وگو گفت: کمپین صلح جهانی فیلیپین هر سال از بین افرادی در سطح دنیا 10 نفر را انتخاب می کند که در این دوره، بنده جزو 10 نفر برگزیده جایزه صلح جهانی انتخاب و برگزیده شده‌ام.

او با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه خود در طول سال ها گفت: به تشویق اطرافیان و دوستان خویش اولین بار سه مدرسه روستایی ساختم و این فعالیت خیرانه طوری ادامه پیدا کرد که حدود یک ماه پیش با همکاری آقای حاجیان هشتاد و چهارمین مدرسه را در شهر ری تاسیس و افتتاح کردیم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در خصوص برنامه های آتی خود در حوزه مدرسه سازی گفت: علاوه بر مدارس تاسیس شده، در حال حاضر چهار مدرسه دیگر را نیز در دست اقدام داریم که در آسایشگاه پارک ملت و در تاریخ اول مهر همزمان با شروع سال تحصیلی افتتاح خواهند شد.

او در خصوص فعالیت های یکی از دوستان دیرینه خود گفت: ایشان در منطقه 18 تهران، مجتمع بزرگی را در دست ساخت دارد که به کودکان کار مربوط خواهد شد، این مجتمع قرار است تا با همکاری و حمایت آموزش و پرورش فعالیت خود ر شروع کند.

این خیرمدرسه‌ساز در خصوص فعالیت های مختلف خود در حوزه اعمال خیر گفت: غیر از فعالیت در حوزه مدرسه سازی در انجمن های مختلفی اعم از انجمن بیماری های خاص و سرطان و غیره فعالیت دارم.

105105

کد خبر: 668926

وب گردی

وب گردی