«به سوی افتخار» و «قهرمان ۷۵۶» روی آنتن رادیو

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از چهار شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، شبکه رادیویی ایران با پخش نمایش «نخستین او که آخرین» به استقبال هفته جدید خواهد رفت.

داستان این نمایش رادیویی که زینب آرمند آن را نوشته درباره زندگی شهید سرتیپ حسین لشکری است و هنرمندانی چون محسن بهرامی، مهدی نمینی مقدم، مسعود زنوزی راد، اکبر ملایی، محمد آقامحمدی، امیر عباس توفیقی، مهرداد مهماندوست و مهرداد عشقیان در آن به ایفای نقش می پردازند.

«نخستین او که آخرین» به کارگردانی رضا عمرانی، تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور، از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می رود.

قهرمان ۷۵۶

این هفته در رادیو فرهنگ، نمایش رادیویی «قهرمان ۷۵۶» به کارگردانی محمد عمرانی پخش خواهد شد. «قهرمان ۷۵۶» را سهیلا خدادادی نوشته و درباره زندگی خانواده ای در دوران جنگ تحمیلی است.

مجید حمزه، مسعود زنوزی راد، محمد یگانه، بیوک میرزایی، محمد مجدزاده، مینا شجاع و مینو جبارزاده از جمله بازیگران این سریال رادیویی هستند.

این سریال به تهیه کنندگی عذرا وکیلی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت نرگس موسی پور از روز شنبه ساعت ۱۳ در رادیو فرهنگ پخش می شود.

به سوی افتخار

شبکه ورزش نیز نمایش رادیویی «به سوی افتخار» را به کارگردانی رضا عمرانی روی آنتن می برد.

«به سوی افتخار» را مریم تاجیک نوشته و هنرمندانی چون فریبا متخصص، نورالدین جوادیان، مهرداد مهماندوست، سینا نیکوکار، مهدی طهماسبی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر، هر روز ساعت ۱۳ از رادیو ورزش پخش می شود.

شبکه جوان نیز این هفته ساعت ۲۳:۳۰ چند نمایش های تک قسمتی برای مخاطبان خود پخش می کند.

508

کد خبر: 668976

وب گردی

وب گردی