انریکه: بارسلونا تیم جاه طلبی است / میخواهیم فاتح لالیگا باشیم

سرمربی آبی‌اناری‌ها به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر پرداخت و تیمش را جاه طلب عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از EFE، بارسلونا در فینال جام خوان گامپر موفق شد با درخشش لیونل مسی با نتیجه سه بر دو برابر سامپدوریا به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

لوییس انریکه از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سمپدوریا راضی و خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد شاگردانم رضایت کامل دارم. بسیار خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم. همه چیز این بازی را دوست داشتم و بهتر از این نمی شد.

او ادامه داد: بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم. بازیکنان بارسلونا با این نمایش ثابت کردند انگیزه زیادی برای فصل جدید دارند. می توانم بگویم تیم جاه طلبی دارم و این بهترین خبر برای من است. درست است که تیم خوبی داریم اما هنوز برای رسیدن به روزهای اوج به تمرین و هماهنگی نیاز داریم. هنوز از نظر بدنی آماده نیستیم و این با توجه به فصل آمادگی تابستانی، طبیعی است. رفته رفته به هماهنگی لازم خواهیم رسید و همان تیمی می شویم که همه انتظار دارند.

بارسلونا فصل قبل با هدایت انریکه نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود اما قهرمانی در لالیگا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد. شاگردان انریکه هفته آینده در سوپرجام اسپانیا برابر سویا به میدان خواهند رفت.

402/601

کد خبر: 669012

وب گردی

وب گردی