مردم آ لمان نگران ورود تروریست‌ ها به کشورشان به عنوان پناهنده هستند

بر اساس نتایج یک بررسی اکثر شهروندان آلمانی نگران ورود تروریست‌ها به کشورشان در سایه هجوم پناهندگان بوده و بسیاری از آن‌ها خواهان بسته شدن کامل مرزها بر روی پناهجویان هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، نتیجه نظرسنجی انستیتو تحقیقات بین المللی "ایپسوس" نشان می دهد که حدود 71 درصد شهروندان آلمانی فکر می کنند که نه تنها نیازمندان به حمایت بلکه همچنین تروریست ها به عنوان پناهنده به کشورشان می آیند.

به گزارش تسنیم، همچنین در اکثر کشورهای اروپایی که در این بررسی شرکت کرده اند اکثر شهروندان بر این عقیده اند که بیشتر خارجی ها که به عنوان پناهنده به کشور آن ها می آیند در اصل پناهجو نیستند و به دلایل اقتصادی و برای بهره برداری از خدمات اجتماعی و امتیازات آن مهاجرت کرده اند. 51 درصد آلمانی ها هم چنین نظری داشتند.

بر اساس این بررسی در کشورهای اروپایی تنها افراد کمی به ادغام موفق پناهندگان در جامعه خود اعتقاد دارند و در این باره در بین فرانسوی ها و ترک ها بیشتری بدبینی وجود دارد. در آلمان نیز اکثر شهروندان با بدبینی به این مسئله می نگرند.

38 درصد شهروندان آلمانی فکر می کنند که پناهندگان در کشورشان به صورت موفقیت آمیز ادغام می شوند در حالی که 51 درصد آن ها چنین نظری ندارند.

بر اساس این بررسی همچنین از هر 10 شهروند آلمانی یک نفر (44 درصد) خواهان بستن کامل مرزها بر روی پناهندگان هستند.

303300

کد خبر: 669052

وب گردی

وب گردی