رئیس شورای هماهنگی امورچاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی مهندس سید علاء الدین ظهوریان را به عنوان رئیس شورای هماهنگی امورچاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی متن حکم دکتر حمید میرزاده به شرح زیر است:

جناب آقای سید علاء الدین ظهوریان

باسلام؛

با عنایت به مصوبات جلسه مورخ 06/03/94 هیات محترم امنای مرکزی دانشگاه و نظر به صلاحیت ها و سوابق جنابعالی بدینوسیله به عنوان "رئیس شورای هماهنگی امورچاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه " منصوب می شوید.

در چارچوب مقررات و سیاست های کلی دانشگاه، مسئولیت هماهنگی و برنامه ریزی کلان امور محتوایی و ساختاری سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه (به استثناء امور اجرایی) به جنابعالی محول می شود.

تدوین، ابلاغ و تبیین اولویت ها و سیاست های راهبردی رسانه ای دانشگاه، اصلاحات ساختاری با رویکرد اثربخشی و چابک سازی رسانه های دانشگاه و سامان دهی فنی و اقتصادی حوزه چاپ و نشر دانشگاه از اهم وظایف آن شورا می باشد.

بدیهی است کلیه مدیران و همکاران در حوزه سازمان چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه اعم از روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران با حفظ مسئولیت اجرایی خود و هماهنگی با جنابعالی نسبت به انجام امور محوله اقدام خواهند کرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانون مندی، در انجام امور محوله و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

حمید میرزاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است مهندس سید علاء الدین ظهوریان هم اکنون عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات است و سوابق قائم مقامی و عضو هیات مدیره انتشارات سروش از سال 1377 الی 1379، قائم مقام و مدیر مسئول روزنامه جام جم از سال 1379 الی 1384، مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1384 الی 1385، مدیر عامل شرکت پیام همشهری ( نیازمندیهای روزنامه همشهری) از سال 1386، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات و نمایندگی وزیر ارشاد از سال 1392 تاکنون را در کارنامه خود دارد. ضمنا وی یکی از کارشناسان زبده و با سابقه صنعت چاپ و کاغذ کشور است.

20104

کد خبر: 669072

وب گردی

وب گردی