صالحی مدیرعامل امداد خودرو ایران شد

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ایساکو، شهرام صالحی به عنوان مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم معارفه مدیرعامل امداد خودرو، سید رضا حسینی - مدیرعامل شرکت ایساکو - جایگاه ایران خودرو در صنعت خودروسازی کشور را مهم ارزیابی و ضمن اشاره به اینکه خدمات پس از فروش آخرین حلقه از زنجیره ارزش خودروسازی است، گفت: ایران خودرو برندی است که همه مردم انتظار ویژه‌ای از آن دارند و ما به عنوان ویترین شرکت ایران خودرو باید وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

طبق اعلام ایران خودرو، وی اظهار کرد: ایساکو و شرکتهای زیر مجموعه آن، شرکتهای امداد خودرو ایران، شرکت همگام خودرو، شرکت کارت ایران خودرو و غیره بر اساس اینکه خدمات پس از فروش، بخش عمده‌ای از رضایتمندی مشتریان را تشکیل می‌دهد، خود را موظف می‌دانند که برای پاسداشت انتخاب مشتری، خدماتی در خور و شایسته ارائه دهند.

وی امدادرسانی را از وظایف اصلی شرکت امداد خودرو ایران دانست و گفت: ما باید با ارائه بهترین خدمات و برخورد مناسب با مشتری از او مراقبت و محافظت کنیم تا او تبدیل به مشتری وفادار شود.

حسینی ارائه خدمات نوین و متفاوت را از رویکردهای اصلی شرکت ایساکو عنوان و اظهار کرد: خواست امروز مردم در مواجهه با شرکت های امدادی تغییر کرده و ما هم باید همگام با آن خود را ارتقا دهیم تا انتظارات مشتریان را برآورده کنیم.

601/401

کد خبر: 669076

وب گردی

وب گردی