تراکتورسازی با شکست ماشین سازی به طور موقت صدرنشین شد

تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست ماشین سازی 10 نفره و کسب 8 امتیاز از 4 دیدار به طور موقت و تا قبل از پایان هفته چهارم لیگ برتر صدرنشین این رقابت ها شد.

به گزارش ایسکانیوز، شهرآورد تبریز بین تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی تراکتور آغاز شد.
شاگردان امیر قلعه نویی این دیدار را هجومی آغاز کرده و تلاش کردند تا در زمان میزبانی شهرآورد تبریز هر 3 امتیاز را بدست بیاورند. تراکتورسازی در بیشتر دقایق نیمه اول مالک توپ و میدان بود و ماشین سازی را تحت فشار قرار داد.
در دقیقه 30، سعید آقایی مهاجم تیم تراکتورسازی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و خطای مدافعان ماشین سازی بر روی وی منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به نفع تراکتورسازی شد. محمد ایران پوریان نیز این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تیمش با دست پر راهی رختکن در نیمه اول شود.
در دقیقه 43 حامد پاکدل مهاجم تیم ماشین سازی به دلیل خطای شدید بر روی محمد ایرانپوریان با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و این تیم در حالی که یک بر صفر عقب بود، 10 نفره شد.
با شروع نیمه دوم تراکتورسازی بسیار تلاش داشت تا با استفاده 10 نفره شدن تیم حریف، بر تعداد گل های زده شده خود بیافزاید اما ماشین سازی در نقطه مقابل چشم به ضد حملات و نگهداشتن توپ در میانه میدان داشت.
اما در دقایق اضافی این دیدار بار دیگر تراکتورسازی از سوی محمد ایرانپوریان به گل رسید تا این تیم 2 بر صفر برنده شهرآورد تبریز شده باشد. تراکتورسازی با این پیروزی از 4 دیدار خود صاحب 8 امتیاز شد و به طور موقت و پیش از پایان رقابت های هفته چهارم به صدر جدول رسید.
بی‍ژن حیدری قضاوت این دیدار را برعهده داشت و سعید قاسمی و یعقوب حجتی نیز کمک های وی در این دیدار بودند.
حیدری در این دیدار به ادینیو (12) و خالد شفیعی(56) از تراکتورسازی و آندرانیک تیموریان(26)، کاها(63) و بهرام احمدی(61) از ماشین سازی کارت زرد نشان داد. وی همچنین در دقیقه 43 حامد پاکدل بازیکن تیم تراکتورسازی کارت قرمز نشان داد تا تراکتور از نیمه اول 10 نفره شود.
رسول خطیبی تیم خود را با ترکیب فرناندو مانوئل(دروازه بان)، ادسون، بهمن کامل، میرمهدی قریشی، حبیب گردانی، کاها، سامان نریمان جهان، آندرانیک تیموریان(57 - بهرام احمدی)، سجاد رهبر( 65 -سعید دقیقی)، حامد پاکدل و سیدجلال رافخایی(57 - امین قاسمی نژاد) به زمین فرستاده بود.
امیر قلعه نوئی نیز تیمش را با ترکیب محمدرضا اخباری(دروازه بان)، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید اقایی، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، محمد نوری(46 - فرزاد حاتمی)، سروش رفیعی، کرار جاسم و لوسیانو ادینیو (69 -سینا عشوری) برای این شهرآورد راهی میدان کرده بود.

601/401

کد خبر: 669111

وب گردی

وب گردی