علت ناکامی تیرانداز المپیکی ایران

«مه لقا جام بزرگ» بانوی تیرانداز المپیکی ایران که از راهیابی به فینال رقابت های تفنگ سه وضعیت 50 متر زنان بازماند، گفت: شرایط جوی در ریودوژانیرو کار را برای تیراندازان سخت کرده بود.

به گزارش ایسکانیوز، وی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: خوب شروع کردم، شرایط هم خوب پیش می رفت، اما به یکباره شرایط جوی تغییر کرد و باد شدیدی وزیدن گرفت و تیراندازان را با مشکل روبرو کرد.
بانوی تیرانداز ایران گفت: وضعیت به گونه ای پیش رفت که حتی برخی تیراندازان مطرح جهان نیز نتوانستند راهی فینال شوند.
جام بزرگ گفت: در این رقابت شرایط به نفع کسانی رقم خورد که تیرهای خود را زودتر زده بودند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا اسلحه اش در حین مسابقه دچار مشکل شده بود؟ گفت: این موضوع را از آقای لازلو مربی تیراندازی بپرسید.
نجمه خدمتی و مه لقا جام بزرگ در ششمین روز بازی های المپیک 2016 در بخش تفنگ سه وضعیت 50متر زنان مسابقه دادند که خدمتی با 583امتیاز و عنوان ششمی به فینال راه یافت و جام بزرگ با 574امتیاز و عنوان بیست و یکمی در این مرحله از رقابت ها حذف شد.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از 16مردادماه بطور رسمی و با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور در 28 رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی های شرکت کرده است.

601/401

کد خبر: 669119

وب گردی

وب گردی