جلالی: استقلال در این دیدار موقعیت مهمی نداشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی خوبی برابر استقلال تهران انجام دادیم و نشان دادیم تیم ما شایسته حضور در رتبه های بالاتر جدول است.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی پس از کسب تساوی یک بر یک تیمش برابر تیم استقلال تهران از مدیریت ورزشگاه قدس که امکان برگزاری این دیدار را در این ورزشگاه فراهم کرد تشکر کرد و گفت: بازیکنانم پس از دیدار برابر تیم تراکتورسازی فقط سه روز فرصت تمرین داشتند و امروز به رغم فشارهای زیاد، بازی خوبی را ارائه کردند.
وی افزود: به آنها به دلیل ارائه بازی خوب تبریک گفته و از آنان تشکر می کنم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تیم فوتبال پیکان تهران شایسته حضور در رتبه های بالاتر جدول است و این بازی نوید بخش تداوم روند موفقیت های تیم است.
وی در باره عملکرد تیم فوتبال استقلال نیز گفت: استقلال در این دیدار موقعیت مهمی نداشت، اما لازم است به علیرضا منصوریان فرصت کافی داده شود تا به روز های موفق گذشته باز گردد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا از آرش برهانی در این دیدار استفاده نکرده است، گفت: آرش برهانی تنها دیروز با بازیکنان تمرین کرد و آمادگی لازم را برای حضور در این دیدار نداشت و به همین دلیل ریسک نکردم و از او برای این دیدار استفاده نکردم.

601/401

کد خبر: 669127

وب گردی

وب گردی