افتخاری:  استقلال برای بهتر شدن نیاز به تمرین دارد

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال برای بهتر شدن نیاز به زمان دارد و به سرمربی تیم گفته ایم که آماده جذب بازیکنان مورد نیاز و تقویت نیمکت استقلال هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا افتخاری بعد از تساوی یک بر یک تیم های استقلال و پیکان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: تیم استقلال برای بهتر شدن نیاز به فرصت و تمرین دارد، در یک ماه تعطیلات لیگ فکر می کنم بتوانیم خود را آماده کنیم.
وی در عین حال افزود: فقط در نیم ساعت از دیدار این تیم برابر پیکان، تماشاگران شاهد بازی دوست داشتنی از استقلال بودند.
سرپرست تیم استقلال تهران گفت: در بین دو نیمه به بازیکنان تیم گفتم که از شما و کادرفنی حمایت می کنیم. با این حال احساس می شود که هنوز بازیکنان به درستی یکدیگر را در زمین پیدا نمی کنند.
افتخاری افزود: قرار است روز شنبه با علی منصوریان جلسه ای داشته باشیم؛ وی طرح های جدیدی دارد که قرار است در باره آنها با یکدیگر صحبت کنیم.
وی در باره اضافه کردن یک مدیر فنی به نیمکت استقلال گفت: هر نوع امکاناتی که علیرضا منصوریان سرمربی تیم به آن نیاز داشته باشد، فراهم می کنیم. اگر وی نیاز به تقویت کادرفنی داشته باشد، ما آمادگی آن را داریم.
سرپرست تیم استقلال در پاسخ به سوالی درباره اینکه منصوریان گفته است زمین تمرینی ندارد، گفت: در حال حاضر استقلال در زمین آزادی در حال تمرین است. قرار است نشستی با اعضای شورای شهر داشته باشیم و از شهرداری برای زمین تمرین تیم های پایه و بزرگسالان استقلال کمک بگیریم.

601/401

کد خبر: 669133

وب گردی

وب گردی