شاگردان برانکو بدون شکست راهی تعطیلات شدند

سرخپوشان پایتخت با برتری یک بر صفر مقابل صبای قم، جمع امتیازات خود را به عدد 10 رسانده تا با صدرنشینی به تعطیلات بروند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های پرسپولیس تهران و صبای قم، پنجشنبه شب از هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ با تک گل «مهدی طارمی» به برتری دست یافتند تا 10 امتیازی شوند. صبای قم نیز با قبول این شکست، 3 امتیازی باقی ماند.
بازیکنان پرسپولیس از ابتدای این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند و از سوی دیگر تیم صبای قم که به اتخاذ روش تدافعی شهرت دارد از همان دقایق ابتدایی با روشی دفاعی وارد میدان شد.
در دقیقه 25، بهترین فرصت برای گلزنی پرسپولیس ایجاد شد و «مهدی طارمی» در دو مرحله در مصاف تک به تک با «حامد لک» دروازه بان صبای قم در گلزنی ناکام ماند.
در دقیقه 32 ارسال زیبای وحید امیری از جناح راست با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد که حامد لک با واکنشی تماشایی بازهم دورازه تیمش را بسته نگه داشت.
در دقیقه 42 حملات همه جانبه پرسپولیس جواب داد و ارسال حسین ماهینی به مهدی طارمی رسید تا این مهاجم بالاخره گلزنی کند.
در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس تمایل چندانی به ارائه نمایش هجومی نداشته و بیشتر به کنترل میدان پرداختند و نفرات صبا نیز توانی برای جبران نتیجه نداشتند.
در دقیقه 64، برانکو که خط حمله تیمش را کم تحرک می دید دست به تغییر زد و علی علیپور را به جای مهدی طارمی فرستاد. از سوی دیگر سرمربی صبا نیز یک مدافع را از زمین بیرون کشید تا احمد حسن زاده هافبک باتجربه اش را روانه میدان کند.
در دقیقه 72، پاس محسن مسلمان به امید عالیشاه رسید و این بازیکن فرصت خوبی برای گلزنی داشت که نتوانست از این بخت مناسب بهره لازم را ببرد.
در دقایق باقی مانده تیم صبا با ارسال های بلند به دنبال رسیدن به گل بود که به موفقیتی نرسید تا این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام برسد.
ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه(احمد نورالهی)، مهدی طارمی (علی علیپور) و وحید امیری(ساسان انصاری)
ترکیب صبای قم:
حامد لک، مسعود حق جو (احمد حسن زاده)، هاشم بیک زاده، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف پناهی، وحید علی آبادی، کیوان امرایی(سیدعلی فاطمی)، سیدمهدی حسینی، رضا عنایتی(امید جهانبخش) و کریم اسلامی

601/401

کد خبر: 669136

وب گردی

وب گردی