وقتی که ربات‌ها آدیداس را اداره می‌کنند!

شرکت آدیداس با هدف تسریع روند تولید خود و خدمت رسانی هر چه سریعتر به مشتریان،در خط تولید خود قصد دارد تا از ربات‌ها استفاده کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، در اواخر سال گذشته، آدیداس تصمیم گرفت تا پس از 30 سال بار دیگر در سال 2016 برای تولید کفش به آلمان برگردد.

این شرکت بزرگ با در نظر داشتن این ایده کارخانه‌ای به نام ""Speedfactory را ایجاد کرد که خط تولید آن توسط ربات ها اداره می‌شود.

مقامات این شرکت اعلام کردند که قرار است در سال 2017 نظیر این کارخانه در آمریکا نیز ساخته شود.

این غول ورزشی جزئیات بیشتری را در مورد این پروژه به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که تاسیسات تولید در آمریکا در آتلانتا بنا خواهد شد.

این کارخانه که در حدود 6.874 متر مربع تا پایان سال آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید و این شرکت قصد دارد تا 50،000 جفت از این کفش‌های ورزشی را در این کارخانه‌های خودکار تولید کند.

احداث این کارخانه برای شرکت آدیداس فواید زیادی را به همراه خواهد داشت.اویلن مسئله این است که این کارخانه سالهای سال است که به بهره کشی و بیگاری از کارگران محکوم بوده و در این زمینه درگیری‌های بسیاری را داشته است.

از سوی دیگر ، تولید یک جفت کفش ورزشی آدیداس از مواد خام توسط ربات‌ها پنج ساعت زمان نیاز دارد در حالی که همین کفش در کارخانه‌های آسیایی طی چند هفته زمان تولید می‌شود.

همچنین این شرکت با استفاده از ربات‌ها می‌تواند تنها محصولاتی را که فروش خوبی دارند، تولید کند و از هزینه تولید و انبار محصولاتی که فروش نمی‌روند، کاسته خواهد شد.

۲۰۲۰

کد خبر: 669144

وب گردی

وب گردی