برنامه‌های اتحادیه تاکسیرانی‌ برای افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و شهروندان

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه برای افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و شهروندان، گفت: باید تعریف درستی از عضو در اتحادیه وجود داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مسعود طبیبی با بیان اینکه نیاز به تغییر در شیوه مدیریت داریم،گفت: تغییرات سخت است و نیاز به حمایت دارد، البته نسبت به چندماه قبل در برنامه ها فرسنگ ها جلوتر هستیم که بی تردید این اقدامات و پیشرفت ها با حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری ها میسر شده است.

او با بیان اینکه اتحادیه در سال ۱۳۸۰ تشکیل شده و فعالیت خود را در چارچوب اساسنامه شروع کرد، افزود: پشتیبانی و توسعه و تجهیز سیستم تاکسیرانی درون شهری کشور، بهبود ارائه خدمات، برنامه ریزی و اقدام برای ارتقای سطح آگاهی های عمومی شهروندان و فرهنگ سازی استفاده بهینه از سیستم تاکسیرانی های شهری از این اقدام است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه "عضو" تعریف درستی در اتحادیه ندارد، گفت: نباید بین کسی که هزینه ای نمی دهد و تاکسیرانی که هزینه‌ها را پرداخت می کند تفاوتی نباشد و خدمات یکسان دریافت کنند.

او در ادامه با بیان اینکه اجرای برنامه "نوید" را پیشنهاد داده‌ایم، گفت: نام این برنامه، برگرفته از نوآوری هوشمند سازی، وحدت رویه، یکدلی و دانش افزایی در بین تاکسیرانان است.

طبیبی با اعلام اینکه شعار امسال را «من یک تاکسیران هستم، یک شاغل حرفه‌ای نه یک راننده ساده» عنوان کرد و افزود: تاکسیران نباید با یک راننده شخصی یکسان باشد بلکه جایگاه ویژه ای به خصوص در سرویس مدارس دارد.

او با بیا اینکه افزایش رضایت شهروندان از دیگر اهداف ما است،گفت: برای اجرای طرح سپند، آموزش و پرورش آمادگی دارد و پیشنهاد دارم که برای همایش راه ابریشم در شهر قزوین از تاکسی های گردشگری(سپاس) استفاده کنیم که برای نخستین بار در دنیا به اجرا می رسد.

او به اجرای طرح تاکسی حرفه سلامت نیز اشاره کرد و گفت: سامانه طب تاکسی و سرویس هم سفر هم از دیگر اقداتی است که توسط اتحادیه پیگیری می شود همچنین ایجاد «سامانه مدیریت حمل و نقل بار شهری» هم اقدام دیگری خواهد بود که اتحادیه آن را اجرایی خواهد کرد.

20103

کد خبر: 669202

وب گردی

وب گردی