تهران خنک می شود/گرمترین شهرهای کشور

شهرهایی مانند مهران با ۵۲ درجه، آبادان ۵۱ درجه و امیدیه، شوشتر و دهلران با ۵۰ درجه گرم ترین های مناطق کشور و شهرکرد با حداقل دمای ۸ درجه خنک ترین مناطق کشور بودند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی، مرزها و ارتفاعات تهران، البرز و مازندران از فردا شاهد رشد ابر همراه با رعد و برق است و هوا به تدریج خنک می شود، بر این اساس سه شنبه خنک ترین روز تهران خواهد بود.

دمای هوا در بیست و چهار ساعت گذشته در تهران ۲۶ تا ۳۶ درجه نوسان داشت و شهرهایی همچون مهران با ۵۲ درجه، آبادان ۵۱ درجه و امیدیه، شوشتر و دهلران با ۵۰ درجه گرم ترین های مناطق کشور و شهرکرد با حداقل دمای ۸ درجه خنک ترین مناطق کشور بودند.

در جنوب استان سیستان و بلوچستان، شرق فارس و ارتفاعات هرمزگان شرایط برای وقوع بارش در روزهای آینده مهیا می شود. چهارشنبه کرمان خنک می شود اما اهواز آرام است و پدیده قابل توجهی نخواهد داشت، از آن طرف مشهد از فردا دما کاهش می یابد و سه شنبه خنک می شود.

آسمان تبریز هم اکنون نیمه ابری است و فردا خنک ترین روز این روزها را پشت سر می گذارد، در این حال رشت رفته رفته ابری و بارانی می شود و سه شنبه باران می بارد و چهارشنبه بارش قطع خواهد شد.

براساس گزارش های هواشناسی، در جنوب کشور یعنی بندر عباس ممکن است دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد برسد؛ اما شیراز چهارشنبه خنک می شود، کرمانشاه تا چهارشنبه نوسانات خاصی ندارد اما چهارشنبه هوا کاهش می یابد.

20103

کد خبر: 669218

وب گردی

وب گردی