بازگشت "سوله‌های بحران" به مدیریت بحران شهرداری

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر از سامان یافتن سوله‌های مدیریت بحران در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، معصومه آباد در مورد تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران شهرداری با بیان اینکه در شورای سوم، قانونی تصویب شد که 50 درصد سوله‌های مدیریت بحران، به صورت چند منظوره فعالیت داشته باشند، گفت: با این مصوبه، شورای شهر اجازه استفاده‌های دیگر در مواقع غیر بحران را صادر کرد و به نوعی با این مصوبه، این گونه استفاده‌ها قانونی شد.

او با بیان اینکه با این مصوبه، از همان روز واگذاری سوله‌های مدیریت بحران و تبدیل آنها به شهربازی، موسسه خیریه، سوله و ورزش بانوان... آزاد شد، گفت: در شورای شهر چهارم و براساس برنامه پنجساله دوم شهرداری تهران که سوله‌های مدیریت بحران باید به صورت معین و محلی ایجاد می‌شد، پس از گذراندن فراز و نشیب‌های فراوان تصویب شد که سوله‌های مدیریت بحران باید ظرف زمانی شش ماه تا یکسال به بدنه سازمان مدیریت بحران بازگردانده شود.

آباد با بیان اینکه نباید کاربری سوله‌ها تغییر کند، افزود: در مورد برپایی کلاس‌ و ورزش بانوان در این سوله‌ها، مقرر شد تا از سازه‌های سبک استفاده شود و در مورد تبدیل سوله به شهربازی در ناحیه یک شهرداری منطقه 4 نیز تذکرات لازم ارائه شد.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر با بیان اینکه سوله‌های مدیریت بحران کم کم قانونمند شده و سر و سامان می‌یابد، گفت: شش ماه تا یکسال سوله‌ها به بدنه سازمان مدیریت بحران شهرداری بر می‌گردد.

20103

کد خبر: 669221

وب گردی

وب گردی