۲ مربی جدید به دستیاران کی‌روش اضافه شدند

 ۲ مربی جدید در ۲ حوزه مختلف به تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند بامداد شنبه کشورمان را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد.

برهمین اساس و به منظور برنامه‌های جدید آماده‌سازی تیم ملی ۲ مربی جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه شده که این ۲ مربی در ۲ حوزه مختلف کارلوس کی‌روش را در راه آماده‌سازی تیم ملی کمک خواهند کرد.

در همین راستا میکائیل فیزیوتراپ پرتغالی به جمع کادر پزشکی اضافه شده که البته او از هفته گذشته در تهران حاضر است و حتی شب گذشته بازی پرسپولیس و صبا را از نزدیک تماشا کرد.

همچنین سپاستیو دیگر دستیار کارلوس کی‌روش در امور آماری به کادر فنی اضافه شده و از این پس در این حوزه به تیم ملی کمک خواهد کرد.

البته قرارداد این ۲ مربی به مانند میکو و دکتر دیه‌گو به صورت پروژه‌ای خواهد بود و آنها در جریان اردوها به تیم ملی اضافه می‌شوند.

قرار است میکائیل شنبه همراه با ملی‌پوشان عازم ایتالیا شود اما سپاستیو به همراه کی‌روش مستقیماً راهی ایتالیا شده و پس از بازگشت برای اولین‌بار به ایران می‌آید.

همچنین اعزام جواد نکونام مربی جدید تیم ملی به ایتالیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و احتمال زیاد نکونام بعد از بازگشت ملی‌پوشان به ایران به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.

تیم ملی ایران بامداد شنبه راهی ایتالیا می‌شود و در این اردو ۲ بازی دوستانه را برگزار خواهد کرد.

601/401

کد خبر: 669229

وب گردی

وب گردی