تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی ایتالیا شنبه وارد رم می شود

تیم ملی فوتبال کشورمان برای اردوی ایتالیا و دو دیدار دوستانه با تیم های ایتالیایی، صبح روز شنبه (فردا) وارد این کشور می شود.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار اردوی آمادگی خود را در منطقه 'کوورچانو' در شهر فلورانس در شمال ایتالیا برگزار می کند. تیم ملی کشورمان صبح روز شنبه 23 مرداد ماه وارد فرودگاه رم می شود و از آنجا با اتوبوس راهی آکادمی فوتبال ایتالیا در کوورچانو خواهد شد. تیم ایران در اردوی ایتالیا دو دیدار دوستانه خواهد داشت.
نخستین دیدار تیم میلی روز جمعه 19 اگوست (29 مرداد) ساعت 18 به وقت محلی در شهر فورلی با تیم S.P.A.L. در استادیوم 'مورگانی' برگزار می شود، این بازی به روی عموم باز خواهد بود و دومین دیدار دوستانه نیز روز 23 اگوست (دوم شهریور) با تیم ملی سری 'ب' زیر 21 سال ایتالیا برگزار خواهد شد.
ایران که خود را برای رقابت های جهانی روسیه در سال 2018 آماده می کند در صدر رتبه بندی آسیا قرار دارد. تیم ملی فوتبال ایران روز 25 اوت ایتالیا را به مقصد تهران ترک می کند.
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در جدیدترین رده بندی خود اعلام کرد که تیم ملی فوتبال ایران با 674 امتیاز همچنان بهترین تیم آسیا است و در رده 39 جهان جای گرفته است. تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی جهانی حتی بالاتر از تیم هایی مانند سوئد، پاراگوئه و دانمارک قرار دارد. ایران در قاره آسیا همچنان بهترین تیم است و تیم های کره جنوبی، ژاپن، ازبکستان و استرالیا به ترتیب در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

601/401

کد خبر: 669245

وب گردی

وب گردی