ونزوئلا نامزد اسکار خود را انتخاب کرد

ونزوئلا فیلم «از دور» را به عنوان نماینده این کشور به اسکار می‌فرستد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، «از دور» فیلم لورنوز ویگاس که شیر طلای جشنواره فیلم ونیز سال پیش را برد، بخت خود را برای دریافت جایزه اسکار امتحان می‌کند.

اتحادیه ملی کارگردانان سینمای ونزوئلا با انتخاب فیلم «از دور» لورنزو ویگاس این فیلم را نامزد این کشور برای حضور در بخش خارجی زبان اسکار هشتاد و نهم کرد.

دیروز با اعلام این خبر در اینستاگرام مربوط به این فیلم آمد: «پیش به سوی اسکار! با شادمانی انتخاب فیلم لورنزو ویگاس به عنوان نماینده ونزوئلا در هشتاد و نهمین دوره اسکار را از سوی اتحادیه کارگردان سینمای کشور اعلام می‌کنیم.»

این فیلم که قرار است در آمریکا نیز راهی سینماها شود با بازی آلفردو کاسترو بازیگر شیلیایی ساخته شده که برای بازی در فیلم «کلوپ» برنده جایزه گرند ژوری برلیناله شده است. او در نقش یک مرد میانسال در این فیلم بازی کرده است. لوییس سیلوا نقش مرد جوان مقابل وی را در این فیلم بازی می‌کند.

ونزوئلا نخستین کشور از منطقه آمریکای لاتین است که نامزد خود را برای اسکار انتخاب کرده است. تاکنون فیلمی از این کشور به عنوان یکی از پذیرفته‌شدگان بخش فیلم خارجی اسکار انتخاب نشده است.

تاکنون گرجستان با «خانه دیگران» و سوییس با انیمیشن استاپ‌-موشن «زندگی من به عنوان یک کدوسبز» نمایندگان خود را برای اسکار معرفی کرده‌اند.

کشورهای مختلف تا سوم اکتبر ۲۰۱۶ (۱۲ مهر) فرصت دارند تا نماینده خود را به آکادمی معرفی کنند. این فیلم‌ها باید تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ در کشور سازنده به اکران درآمده باشند.

منبع:مهر

502502

کد خبر: 669261

وب گردی

وب گردی