این تصاویر نشان می‌دهد دکمه HOME در آیفون ۷ وجود ندارد؟

چند روز پیش، تصاویر منتسب به پنل نمایشگر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در فضای مجازی منتشر شده بود. این تصاویر همراه با اطلاعات مربوط به وضوح نمایشگر هر دو نسخه‌ی آیفون فاش شده بود. طبق شایعات منتشر شده، آیفون ۷ دارای وضوح تصویر Full HD و آیفون ۷ پلاس هم دارای وضوح 2K خواهد بود. حالا شواهد حاکی از آن دارد که دکمه‌ی هوم آیفون، لمسی و از نوع خازنی خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت؛ همان‌طور که اطلاع دارید، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اپل به ترتیب دارای رزولوشن ۱۳۳۴×۷۵۰ و ۱۹۲۰×۱۰۸۰ هستند. بنابراین تغییرات احتمالی وضوح نمایشگر، خیز بزرگی برای آیفون محسوب می‌شود.

امروز تصاویر جدیدی از پنل جلویی اسمبل شده‌ی کامل آیفون ۷ اپل در فضای مجازی فاش شده است. این تصویر نشان از وجود تفاوت در بخش مربوط به قطعات الکترونیکی دکمه‌ی هوم دارد که مهر تاییدی بر شایعه‌ی جایگزینی دکمه‌ی فیزیکی با دکمه‌ی لمسی خازنی است. خاصیت الکترومغناطیسی موجود در این دکمه‌ی لمسی جدید، حس بازخورد مشابه با فشردن دکمه‌ی فیزیکی هوم را به کاربران القا خواهد کرد. اگرچه استفاده از این قابلیت بعید به نظر می‌رسد اما شرکت اپل هم‌اکنون از این فناوری در پد لمسی (touchpad) رایانه‌ی مک‌بوک خود استفاده می‌کند.

با این حال، با توجه به تصاویر مربوط به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس طلایی و مشکی رنگ اپل که امروز منتشر شدند، استفاده از دکمه‌ی خانگی فیزیکی دور از انتظار نخواهد بود. اما همان‌طور که در آن مقاله هم اشاره کردیم، نمی‌توان از صحت ۱۰۰ درصدی این تصاویر مطمئن بود.

شاید با انتشار ویدیوها و تصاویر جدیدی که ممکن است در هفته‌های آینده و قبل از مراسم رونمایی رسمی فاش شود، بتوان به طور قطعی در مورد دکمه‌ی خانگی نسل بعدی آیفون اظهار نظر کرد. اما فعلا خبرها و شایعات منتشر شده ضد و نقیض بوده و فقط باید منتظر مراسم رونمایی رسمی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل بمانیم.

۲۰۲۰

کد خبر: 669273

وب گردی

وب گردی