تهیه کننده شبکه ورزش : صحبت های شخصی یک کارشناس قطعاً موضع شبکه نیست /رجبی و تمامی ورزشکاران برای ما قابل احترام هستند

محسن وحدانی گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا مسابقات ریو 2016 را به طور کامل پوشش دهیم و مردم کشورمان را از نتایج و رخدادهای مهم المپیک باخبر سازیم.

محسن وحدانی، تهیه کننده ویژه برنامه ریو 2016 شبکه وررش ، درباره توهین کارشناس و قهرمان دو و میدانی به لیلا رجبی بیان کرد: شبکه ورزش درصدد است تا بتواند تمامی مسابقات المپیک 2016 برزیل را به طور کامل و به صورت ۲۴ ساعته پوشش دهد و این موضوع به طور خیلی خاص در حال عملی شدن است. هدف مان آگاه سازی مردم ایران از اتفاقات و رخدادهای جهان به خصوص المپیک است و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته است.

وی افزود: برای پوشش دادن مسابقات در ۳ شیفت ۸ ساعته، بین ۱۵ تا ۲۰ گزارشگر و کارشناس به نوبت و باهماهنگی دقیق، در پخش حضور یافته و به گزارش رشته های مختلف ورزشی میپردازند.
درخصوص رقابت نمایندگان کشورمان در دو و میدانی نیز از 2 کارشناس شناخته شده به نام های ولی صالح نیا و احسان مهاجر شجاعی استفاده کردیم. این 2 از چهره های شاخص تیم های ملی دو و میدانی بودند، آقای
صالح نیا از رکورد داران و قهرمانان رشته دو و میدانی و مربی تیمهای مختلف ملی بوده و احسان مهاجر شجاعی هم از قهرمانان صاحب نام این رشته و دارای مدرک تحصیلی دکتری از دانشگاه تهران در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی میباشد پس شبکه ورزش در انتخاب کارشناسان کوتاهی نکرده و از بهترینها استفاده میکند .
وحدانی درباره توهین شجاعی به لیلا رجبی گفت: آنچه که آقای مهاجرشجاعی درباره خانم رجبی گفتند برای ماهم قابل قبول نبود و ما را هم ناراحت کرد و مجری هم دقایقی بعد، از شخصیت خانم رجبی و زحماتی که ایشان برای رسیدن به المپیک کشیده اند تجلیل کرد، اما به هر حال کارشناس برنامه نظر شخصی خود را گفته بود و این به هیچ وجه موضع برنامه ما و شبکه وزش نبود.
تهیه کننده ویژه برنامه ریو 2016 شبکه ورزش در پایان اظهار کرد: تلاش کردیم در طول المپیک ، تمامی مسابفات را پوشش دهیم و آن ها را برای مردم پخش کنیم. فشار کاری زیاد است و در برخی مواقع این اتفاقات رخ می دهد اما می بایست این نکته را اظهار کنم که شبکه ورزش هیچ توهین و یا بی احترامی به خانم رجبی و هیچ یک از نمایندگان عزیزمان در المپیک نکرده و تنها اشتباه کارشناس سبب این اتفاقات شده است.
شبکه ورزش تمام تلاش خود را برای پخش هر چه بهتر مسابقات المپیک انجام میدهد و امیدواریم بینندگان از تماشای مسابقات متنوع این رویداد مهم ورزشی لذت ببرند.

601/601

کد خبر: 669305

وب گردی

وب گردی