پارسا پیروزفر به «برف سرخ» پیوست

پارسا پیروزفر برای بازی در فیلم «برف سرخ» قرارداد بست.

به گزارش ایسکانیوز، فهرست بازیگران فیلم سینمایی «برف سرخ» به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی مسعود ردایی در حال تکمیل است. این فیلم از چندی قبل وارد پیش تولید شده است و به تازگی پارسا پیروزفر هم به گروه بازیگران آن پیوسته است. فاطمه معتمد آریا و صابر ابر دو بازیگری هستند که پیش از این به گروه بازیگران پیوسته بودند.

این دومین همکاری مشترک توکلی و ردایی محسوب می شود که نوروز امسال سریال «بیمار استاندارد» را به ترتیب در مقام نویسنده و تهیه کننده روی آنتن شبکه یک داشتند. «برف سرخ» بیستمین فیلم سینمایی کارنامه پارسا پیروزفر است. پیروزفر سال ۱۳۸۹ در فیلم «اینجا بدون من» جلوی دوربین بهرام توکلی رفته بود.

پیش بینی می شود نخستین نمایش این فیلم امسال در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر باشد.

در خلاصه داستان فیلم «برف سرخ» که یک درام اجتماعی است، آمده است: خورشید از سردشت به تهران آمده است تا بداند چقدر دیگر زنده خواهد ماند. در مرکز درمانی اما، اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی روند.

بهرام توکلی ساخت فیلم های «من دیه گو مارادونا هستم»، «بیگانه»، «آسمان زرد کم عمق»، «اینجا بدون من»، «پرسه در مه»، «پابرهنه در بهشت» و «عقل سرخ» را در کارنامه خود دارد و این هشتمین فیلم بلند او خواهد بود.

ردایی نیز در کنار سریال «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی که نوروز امسال پخش شد، به عنوان تهیه کننده، فیلم های سینمایی «سه بیگانه» و «مالاریا» را نیز در نوبت اکران دارد. از این تهیه کننده بزودی سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان هم در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

همچنین فیلم سینمایی «مالاریا» به تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی پرویز شهبازی امسال به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش رسمی (افق ها) هفتاد و سومین جشنواره فیلم ونیز ٢٠١٦ به عنوان یکی از سه جشنواره رده الف و برتر فیلم در دنیا حضور دارد.
503502

کد خبر: 669368

وب گردی

وب گردی