ابلاغ آیین نامه اجرایی ماده 1قانون الحاقی به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

معاون اول رییس جمهوری مصوبه آیین نامه اجرایی ماده (1) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی عمومی قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، در این مصوبه که از سوی وزارتخانه های نفت، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور پیشنهاد شده بود، علاوه بر تعاریف و عبارات، اعمال حق حاکمیت بر منابع نفت و گاز، نحوه تعیین قیمت نفت صادراتی و فرآورده های نفتی و میعانات گازی، سوخت هواپیما تعیین تکلیف شده است.
همچنین تعیین مسئولیت وصول مبالغ حاصل از فروش این فراورده های ذکر شده در آیین نامه، نحوه واریز مبالغ به دست آمده از فروش نفت و گاز و فرآورده های آن، چگونگی بازپرداخت تعهدات سرمایه ای، چگونگی پرداخت مالیات و ارزش افزوده نفت تولیدی در این آیین نامه و مجوز لازم به وزارت نفت بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای انعقاد قرارداد با شرکت ملی نفت تعیین تکلیف شده است.
این مقرره در جلسه مورخ 1395.04.13 هیات وزیران تصویب و با شماره 59121 مورخ 1395.05.19 از سوی اسحاق جهانگیری به وزارتخانه های نفت، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.

205/201

کد خبر: 669403

وب گردی

وب گردی