تابش: دولت یازدهم  ازسوی رسانه های جمعی حمایت شود

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم با وجود اقدامات اثربخشی که در سه سال فعالیت داشته، درمعرض هجمه های وسیع و غیرمنصانه برخی جریان ها قرارگرفته و باید ازسوی رسانه های جمعی حمایت شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازایرنا ، دولت تدبیر و امید با توجه به شرایطی که در آن قرار داشته، به تعهداتش موفق عمل کرده، افزود: با وجود توفیق های دولت، شاهد هجمه و تهمت های فراوان از سوی برخی افراد به شخص رئیس جمهوری حتی وزیران دولت یازدهم هستیم که یکی از نمونه های اخیر آن اظهارات یک دادستان در مشهد نسبت به وزیر ارشاد بود.
وی ادامه داد: رسانه های گروهی باید اگر نقاط ضعفی برای دولت مطرح می شود به صورت واقع بینانه و بدون دخیل کردن گرایش حزبی و سیاسی مسائل را مورد نقد و بررسی قرار دهند تا مردم به درستی در جریان امور قرار گیرند.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسانه های جمعی وظیفه دارند صادقانه و حرفه ای خدمات و عملکرد دولت و سایر قوا را نقد کنند.
تابش با بیان اینکه در دولت نهم و دهم افزون بر 800 میلیارد دلار درآمد کشور مشخص نیست چگونه خرج شده، یادآور شد: طرح مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها با روشی که در دولت قبل اجرا شده، از جمله طرح هایی است که روی دست دولت یازدهم مانده است .
وی با انتقاد از طرح شعارهای پوپولیستی برای فریب مردم توسط افراد و جریان هایی خاص، بر هوشیاری جامعه در برابر کسانی که برای اهداف خود واقعیت ها را نادیده می گیرند، تاکید کرد.
رئیس مجمع نمایندگان یزد درمجلس شورای اسلامی علت بسیاری ازمفاسد جامعه را ناشی از ضعف نظارت نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و همچنین خبرنگاران رسانه های گروهی عنوان کرد و گفت: این بخش ها در تبیین نقاط فساد جدی نیستند.
تابش درخصوص فیش های حقوقی نامتعارف نیز گفت: میزان تخلف در این زمینه اندک بوده و بخشی از آن به سوء استفاده و تفسیر غلط از قانون بازمی گردد و این در حالی است که برخی افراد از آن به عنوان حربه علیه دولت استفاده کردند.
تابش همچنین با یادآوری زمان طولانی انتظار برای صدور مجور نشریات تا قبل از دولت یازدهم، تصریح کرد: هم اکنون صدور مجوز نشریات به چهارماه کاهش یافته و شاهد چاپ و انتشار نشریات مختلف در کشور هستیم که این مورد نیز از خدمات دولت یازدهم است که به حوزه اطلاع رسانی و رسانه ها بازمی گردد، کمتر از سوی رسانه های گروهی مورد توجه قرار گرفته است.
محمدرضا تابش نماینده اردکان؛ رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی است.

205/201

کد خبر: 669408

وب گردی

وب گردی