صیادی: استرالیا اصلی ترین رقیب ماست

سرپرست تیم ملی گلف بانوان گفت: استرالیا از آن دسته از کشورهاست که در ورزش گلف حرف زیادی برای گفتن دارد و تا به حال خیلی قوی عمل کرده است.

نگار صیادی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص اردوی تیم ملی گلف بانوان گفت: در حال حاضر در کشور خودمان به مدت 2 روز اردویی برگزار کردیم که خیلی هم مفید و مسمرثمر بوده است. دو هفته گذشته مسابقات انتخابی برگزار شد که سه نفر برای اعزام به مسابقات بین المللی مالزی انتخاب شدند که فردا شب(24 مرداد) به کشور مالزی می روند.

وی درباره سطح مسابقات و چگونگی برگزاری این مسابقات افزود: تا به حال به این سری از مسابقات نرفته ایم؛ اما مسابقات مشابه این مانند اوپک تایلند را رفته ایم و عملکرد نسبتاً خوبی هم داشتیم، امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

صیادی در مورد سخت ترین حریفشان در این مسابقات عنوان کرد: فکر می کنم سرسخت ترین رقیب ما در این دوره از مسابقات استرالیا باشد. استرالیا از آن دسته از کشورهاست که در ورزش گلف حرف برای گفتن زیاد دارد و تا به حال خیلی قوی عمل کرده است و می توانیم اصلی ترین رقیب ما باشد. ما می رویم تا تجربه های بیشتری در این زمینه کسب کنیم و روز به روز بهتر شویم تا در عرصه های جهانی با قدرت پا گذاشته و به مقام های مختلف دست پیدا کنیم.

وی درمورد بازیکنان اعزامی افزود: این بازیکنان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده اند و امتیازات تقریباً مشابهی به دست آورده اند. همه آن ها در یک سطح هستند، هر سه نفر آنها عملکردشان خوب است.

سرپرست تیم ملی گلف بانوان در خاتمه بیان کرد: از مسئولان فدراسیون گلف تشکر می کنم، خیلی همکاری می کنند امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند، از تیم ما حمایت می کنند و ما تلاشمان را می کنیم با کسب مقام پاسخ گوی زحمات آن ها باشیم.جا دارد تشکر ویژه ای هم از شرکت مبتکران ورزش نوین پایتخت آریایی داشته باشم که اسپانسر تیم ملی گلف هستند و کمک زیادی برای حضور ما در این دوره از مسابقات داشته اند.

604/602

کد خبر: 669418

وب گردی

وب گردی