نخستین استارت‌آپ با محوریت گجت های الکترونیک در واحد علی آبادکتول برگزار می شود

نخستین رویداد کارآفرینی «استارت‌آپ» با محوریت گجت‌های الکترونیکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول از 14 مهر 1395 برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول از برگزاری با اعلام این خبر گفت: چنانچه به اطراف خود به دقت نگاه کنید، از لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل و یا اسپیکری -که روی میز کارتان قرار دارد- گرفته تا چاقوهای چندکاره هرکدام یک گجت هستند و گجت‌ها روز به روز بیشتر در زندگی ما جا باز می‌کنند به طوری که رفته رفته زندگی بدون آنها سخت و غیرممکن خواهد شد.

دکتر روح‌الله سمیعی افزود: گجت‌ها در دنیای اخبار فناوری مورد توجه هستند، چون در طراحی آنها فناوری نو و نبوغ خاصی به کار رفته است و به همین دلیل است که همیشه در اخبار تکنولوژی واژه گجت، بارها به چشم می‌خورد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول گفت: ما سعی داریم فضایی را برای کشف استعدادها و ایده‌های دانشجویان فراهم آوریم تا بتوانیم ایده‌هایی که شاید سال‌ها در ذهن دانشجویان است را پرورش داده و آنها را به مرحله ساخت و تجاری‌سازی نزدیک کنیم.

اردوی کارآفرینی الکتروشتاب، مهر سال جاری در سه روز متوالی در این دانشگاه برگزار و ایده‌های نو در این رویداد ارائه می‌شود و شرکت کنندگان با تیم‌سازی و کمک مربیان حرفه‌ای در این زمینه می‌توانند ایده‌های خود را تجاری‌سازی کنند.

20104

کد خبر: 669465

وب گردی

وب گردی