قهرمانی مقتدرانه واحد خوزستان در مسابقات کشوری دارت

تیم خوزستان در مسابقات دارت جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی همدان در جریان بود با شکست همه رقبای خود به عنوان قهرمانی این رشته دست پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش آقایان که از روز دوشنبه هفته جاری به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین آغاز شده است؛ در پنجمین روز با برگزاری مسابقات دارت تیمی پیگیری شد.

بنا بر گفته مسؤولان فنی مسابقات دارت، هر تیم از چهار شرکت‌کننده استفاده خواهد کرد و تیمی که بتواند جمع امتیازات خود را به عدد 501 برساند و همچنین دو از سه دور را پیروز شوند برنده بازی خواهد بود.

در این رقابت‌ها 22 تیم حاضر در 6 گروه سه تیمی و دو گروه دو تیمی تقسیم بندی شدند و باید به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کردند که در نهایت 16 تیم برتر به مرحله دوم و بعد از برگزاری مسابقات حذفی چهار تیم کرمان، خوزستان، مازندران و گلستان به جمع چهار تیم راه پیدا کردند.

در نهایت دو تیم گلستان و خوزستان به فینال رسیدند و تیم‌های کرمان و مازندران برگزارکننده مسابقه رده‌بندی بودند.

در مسابقه رده‌بندی در یک مسابقه دیدنی و نزدیک تیم مازندران توانست دو بر یک حریف کرمانی خود را شکست دهد و به عنوان سومی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

مسابقه فینال در اوج حساسیت برگزار شد و تیم قهرمان باید سه از پنج دور را به نام خود ثبت می‌کرد تا عنوان اولی را به نام خود ثبت کند.

در نهایت دانشجویان تیم دانشگاه آزاد خوزستان موفق شدند با اقتدار و با حساب سه بر یک حریف گرگانی خود را از پیش‌رو بردارند و سرود قهرمانی را در همدان سر دهند.

رده بندی تیم‌های اول تا بیست و دوم مسابقات دارت، جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور به شرح زیر است:

1- خوزستان

2- گلستان

3-مازندران

4-کرمان

5- لرستان

6- مرکزی

7- کردستان

8- کرمانشاه

9- چهارمحال و بختیاری

10- قم

11- یزد

12- ایلام

13- البرز

14- آذربایجان شرقی

15- همدان

16- اردبیل

17- خراسان شمالی

18- خراسان رضوی

19- قزوین

20- علوم و تحقیقات تهران

21- فارس

22- زنجان

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریور و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

20104

کد خبر: 669469

وب گردی

وب گردی