تهران – ایسکانیوز: در شرایطی که مهلت نقل و انتقالات اروپا رو به پایان است باید منتظر ماند تا چند نقل و انتقال مهم همین امشب صورت بگیرد؛ انتقالاتی که یکی از آنها می تواند پیوستن فالکائو به یکی از تیم های مطرح اروپایی باشد.

در واقع پیش تر گفته می شد بازیکن کلمبیایی موناکو که حاضر نشد روز شنبه برای تیمش به میدان برود به رئال مادرید خواهد رفت ولی حالا به نظر می رسد پیوستن او به لیگ برتر انگلیس قوت بیشتری یافته است؛ روز گذشته از پیشنهاد نجومی سیتی به موناکو برای خرید این بازیکن صحبت شد و حالا منچستر یونایتد تازه ترین تیمی است که برای خریدن فالکائو پیش قدم شده است.

یونایتدها که به تازگی دی ماریا را از رئال مادرید خریده اند به شدت به دنبال آرتورو ویدال هافبک تیم یوونتوس هستند ولی از روز گذشته که با پیشنهاد رئال مادرید برای خریدن خاویر ارناندس مواجه شده اند قصد دارند هر طور شده رادامل فالکائو را به «الدترافورد» بیاورند.

حتی امروز گری نویل و ریو فردیناند دو بازیکن سابق یونایتد هم خبر از حضور فالکائو در لیگ برتر انگلیس داده اند ولی مقصد اورا اعلام نکرده اند.

فالکائو با مبلغ 60 میلیون یورو از تیم اتلتیکو مادرید به موناکو پیوسته و به نظر می رسد حالا با مبلغی بیش از 65 میلیون یورو و با حقوق 9 میلیون در سال راهی تیم منچستر یونایتد می شود.

 
کد خبر: 66950

وب گردی

وب گردی