لاریجانی: اطمینان دارم بزودی شاهد پیروزی نهایی محور مقاومت بر تروریست های تکفیری خواهیم بود

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان، دهمین سالروز پیروزی غرورآفرین ملت مقاوم این کشور در جنگ 33 روزه را تبریک گفت و تاکید کرد: اطمینان دارم بزودی شاهد پیروزی نهایی محور مقاومت بر تروریست های تکفیری خواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، در پیام علی لاریجانی خطاب به سید حسن نصرالله آمده است: با خرسندی فراوان از طرف خود و نمایندگان ملت ایران در مجلس شورای اسلامی دهمین سالروز پیروزی غرورآفرین و به یادماندنی ملت مقاوم لبنان در جنگ 33 روزه در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آن را به جنابعالی، رزمندگان مقاومت اسلامی و ملت عزیز لبنان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
وی در ادامه این پیام یادآور شد: این پیروزی حماسی و تاریخی که در سایه الطاف پروردگار، مدیریت خردمندانه جنابعالی و رشادت دلاورمردان مقاومت اسلامی لبنان به دست آمد، برگ زرینی در تاریخ امت اسلامی و درس عبرتی فراموش نشدنی برای رژیم صهیونیستی و حامیان بین المللی آن است.
رییس مجلس در این پیام تصریح کرد: اطمینان دارم بزودی شاهد پیروزی نهایی محور مقاومت بر تروریست های تکفری و حامیان منطقه ای و جهانی اش خواهیم بود.
لاریجانی در پایان این پیام سربلندی و موفقیت سیدحسن نصرالله ، رزمندگان مقاومت و ملت بزرگ لبنان را از خداوند متعال مسالت کرد.

205/201

کد خبر: 669506

وب گردی

وب گردی