صعودی شدن نرخ دلار در بازار آزاد

در بازار آزاد امروز، دلار آمریکا و لیر ترکیه حرکت افزایشی داشتند و پوند انگلستان روند کاهشی در مقایسه با هفته گذشته پیدا کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، نرخ دلار در بازار امروز - شنبه - با عبور از مرز ۳۵۴۰ تومان در مقایسه با قیمت هفته گذشته روند افزایشی پیدا کرده است.

نرخ دلار که هفته گذشته میان ۳۴۳۵ تا ۳۵۴۰ در نوسان بود در بازار آزاد امروز به ۳۵۴۳ تومان رسیده است تا به روند افزایشی خود طی روزهای اخیر ادامه دهد.

در میان دیگر ارزها یورو طی روزهای گذشته با نوسان کمتر و ثبات نسبی همراه بوده است. در اواسط هفته قبل یورو حدود ۳۹۴۰ تومان در بازار فروخته شد اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اخیر با حرکت صعودی به ۳۹۵۴ رسید و در بازار امروز نیز ۳۹۶۴ تومان عرضه می‌شود تا با حداقل نوسان همراه باشد.

همچنین پوند انگلستان در بازار آزاد امروز با روند کاهشی نسبت به اواخر هفته قبل روبرو شده است.

پوند درمیانه‌های هفته قبل ۴۶۵۱ تومان قیمت داشت و در اواخر هفته به ۴۶۶۰ تومان رسید اما در بازار امروز روند آن معکوس شد و ۴۶۵۶ تومان عرضه می‌شود تا چهار تومان نسبت به پنجشنبه کاهش پیدا کرده باشد.

همچنین روند قیمت لیر ترکیه در بازار امروز نسبت به روزهای قبل افزایشی است. لیر که در میانه‌های هفته قبل ۱۱۹۹ تومان قیمت داشت، اواخر هفته به ۱۲۰۷ تومان رسید و در بازار آزاد امروز به ۱۲۱۲ تومان رسیده است.

602/401

کد خبر: 669541

وب گردی

وب گردی