تصمیمات چهاردهمین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

همکاری با شهرداری کرج در جهت توسعه و ادامه بلوار جمهوری اسلامی در ضلع شرقی واحد کرج( به منظور اتصال به بزرگراه در دست احداث شهید همت) با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات دانشگاه و تایید حوزه عمرانی سازمان مرکزی و نیز تعامل با ادارات مسئول جهت اخذ مجوزهای لازم به منظور احداث اماکن فرهنگی، تجاری و رفاهی ویژه دانشجویان و پرسنل در ضلع جنوبی و شمال مجتمع دانشگاهی واحد کرج ، در این جلسه طرح و مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان البرز با حضور دکتر عباسعلی زالی، دکترشهربانو عریان ، دکتر بهروز میرزا رئیس واحد کرج و دبیرهیات امنای استان البرز، دکتر جواد یعقوبی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین امن اله فرید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان و سایر اعضا در واحد کرج برگزار شد.

دکتر میرزا ضمن ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی و عمرانی دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی استان البرز راهکارهایی را جهت ساماندهی بخش های مذکور در واحدهای دانشگاهی استان مطرح کرد.

در این جلسه ترکیب جدید اعضای هیأت نظارت بر مصوبات جلسات هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز پیشنهاد و انتخاب شدند.

همچنین طرح ساماندهی مراکز آموزشی استان ها مطرح شد و با تاکید بر کسب مصوبه شورای گسترش و موافقت اصولی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را برای تبدیل وضعیت مرکز نظرآباد به واحد کوچک و تغییر وضعیت مرکز طالقان به مرکز آموزشی وابسته به دانشکده حقوق و علوم سیاسی واحد کرج مورد بررسی قرار گرفت.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه می توان به بررسی وضعیت پست های سازمانی مربوط به ساماندهی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحدهای استان البرز با توجه به رتبه و تعداد دانشجویی واحدهای مذکور و طرح احداث مسجد در واحد هشتگرد اشاره داشت.

لازم به ذکر است در این جلسه تصمیماتی در خصوص امور جاری واحدهای دانشگاهی استان البرز گرفته شد. همچنین همکاری با شهرداری کرج در جهت توسعه و ادامه بلوار جمهوری اسلامی در ضلع شرقی واحد کرج با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات دانشگاه و تایید حوزه عمرانی سازمان مرکزی و تعامل با ادارات مسئول جهت اخذ مجوزهای لازم به منظور احداث اماکن فرهنگی، تجاری و رفاهی ویژه دانشجویان و پرسنل در ضلع جنوبی و شمال مجتمع دانشگاهی واحد کرج مورد موافقت قرار گرفت.

کد خبر: 669572

وب گردی

وب گردی