گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ارومیه

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد ارومیه گفت: در راستای تدوین برنامه های سالیانه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، گردهمایی تخصصی میان استانی  با محوریت یک استان برگزار می شود که پنجمین دوره این همایش که ویژه استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و زنجان است، 27 و 28 مرداد سال جاری به میزبانی دانشگاه ازاد واحد ارومیه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمود بابازاده رئیس شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد، افزود: با توجه به تغییر و تحول در دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و در راستای ایجاد تعامل لازم و هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

بابازاده گفت: پیش از این واحد های دانشگاهی مشهد، ایلام، یزد و بوشهر، میزبان این همایش های تخصصی میان استانی بودند.

دکتر بابازاده خاطر نشان کرد: در همایش میان استانی کمیسیون هایی با موضوعات امور فرهنگی و اجتماعی- دانش آموختگان و نظام وظیفه و کمیسیون امور دانشجویی جهت بررسی آخرین تغییرات بخشنامه ها و مسائل و مشکلات مربوط به دانشجویان تشکیل خواهد شد. همچنین در این همایش از دانشجویان نمونه چهار استان تقدیر بعمل خواهد شد .

20101

کد خبر: 669584

وب گردی

وب گردی