فرزند دانشگاه آزاد اسلامی حماسه آفرین شد/ پیام تبریک  و پاداش دکتر میرزاده برای کیانوش رستمی +عکس

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برای تجلیل از کیانوش رستمی و ابلاغ تبریک رییس دانشگاه آزاد اسلامی به منزل او رفت.

به گزارش ایسکانیوز، نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برای تسلیم تبریک دکتر میرزاده به کیانوش رستمی و خانواده اش در منزل او حاضر شد.

کیانوش که یکی از فرزندان، دانشجویان و نخبگان دانشگاه اسلامی است به حق مدال طلای المپیک را در دستان خود گرفت و بار دیگر پرچم پر افتخار کشورمان را بر بلندای آوردگاه بزرگ ورزشی به اهتزاز در آورد.
این فرزند دانشگاه آزاد اسلامی اولین مدال طلای کاروان المپیک ایران را در ریودوژانیرو به نام خود ثبت کرد تا بالاخره کاروان ایران هم در المپیک 2016 ریو طلایی شود. رستمی در دسته 85 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری ضمن شکستن رکورد المپیک، بر سکوی قهرمانی تکیه زد و نخستین مدال کشورمان را به ارمغان آورد.

همچنین گفتنی است: دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰ میلیون پاداش، لغو کامل شهریه،استخدام در این دانشگاه و تسهیلات ورود به مقاطع بالاتر را به عنوان هدیه به وی اعطا کرد.

به همین منظور و برای تجلیل از مقام ارزشمند این ورزشکارتاریخ ساز کشورمان، دکتر میرزاده پیش از همه پیام تبریکی برای خانواده او ارسال کرد که در متن پیام دکتر حمید میرزاده آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای کیانوش رستمی

دانشجوی محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

با سلام

کسب غرور آفرین مدال طلای رشته وزنه برداری در المپیک ریو 2016 و رکورد شکنی در این مسابقات ارزشمند را به جنابعالی، خانواده محترمتان، خانواده بزرگ دانشگاه آزاداسلامی و جامعه ورزشی کشور تبریک می گویم.این افتخار آفرینی حاصل تلاشها ی شبانه روزی شما و مربیان دلسوز است و این امید وجود دارد که سایر ورزشکاران نیز در مسابقات المپیک بتوانند پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورند. امیدوارم در سایه الطاف ایزد منان در سایر مراحل زندگی موفق و سربلند و سلامت باشید.

حمید میرزاده

رییس دانشگاه آزاد اسلامی

607/601

کد خبر: 669588

وب گردی

وب گردی