صادقی: اجازه ندهیم در برابر بیگانگان، دولت تضعیف شود/لاریجانی: استفاده از عبارات نسنجیده درباره مقامات درست نیست

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: به کار بردن برخی از عبارات نسنجیده در مورد مقامات مسئول و رئیس جمهوری کار نادرستی است.

به گزارش ایسکانیوز، محمود صادقی نماینده مردم تهران در اخطاری با استناد به اصل 113 قانون اساسی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد هستیم از تریبون های رسمی کشور اهانت های صریح و آشکاری به ریاست جمهوری می شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که ما نیاز داریم برای پیگیری تعهداتی که بیگانگان به ما در توافق هسته ای داده اند از دولت پشتیبانی قاطع کنیم و حاکمیت یکپارچه ای را در برابر بیگانگان نشان دهیم این گونه اظهارات آن هم از تریبون های رسمی کشور مخالفت آشکار با یکپارچگی و یگانگی نظام است. ما این صحبت ها را بر خلاف مصالح عمومی کشور می دانیم و از رییس مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در نطقشان به این مساله بپردازند و اجازه ندهیم در برابر بیگانگان، دولت رسمی ما اینگونه تضعیف شود.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ این اخطار گفت: اخطار ایشان به معنایی وارد است؛ ما در شرایط فعلی نیازمند وفاق ملی هستیم، مخصوصا بکار بردن بعضی از عبارات نسنجیده در مورد مقامات مسوول و رییس جمهوری کار نادرستی است.

201/201

کد خبر: 669648

وب گردی

وب گردی