جامعه به کارنامه روحانی نمره قبولی می دهد

یک فعال سیاسی معتقد است: سیاه نمایی هایی که مشاهده می شود، در رای مردم در سال 96 تاثیرگذار نخواهد بود و جامعه به کارنامه آقای روحانی نمره قبولی می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازآستان ،اشرف بروجردی اظهار داشت: با نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مشاهده می شود که گروه هایی همه سعی شان را به کار بسته اند تا به زعم خود دولت یازدهم را به عنوان دولتی ناکارآمد به مردم بشناسانند، این در حالی است که توفقیات در عرصه بین الملل و آرامش تزریق شده به فضای داخلی موید این قضیه است روحانی و همکارانش تا حد قابل توجهی انتظارات عموم را برآورده کرده اند و رضایتمندی ای نسبی را در لایه های مختلف جامعه به وجود آورده اند.

وی افزود: واقعا جای تعجب است که چطور می توانند به راحتی چشم به واقعیت ها ببندند و با نادیده گرفتن منافع ملی سیاه نمایی را در دستور کار خود قرار بدهند. این نوع تحرکات در شرایطی است که مردم در اسفند ماه سال گذشته با رای خود نشان دادند که سره را از ناسره تشخیص می دهند و می دانند که کدام طیف هدفش واقعا خدمت به کشور و مردم است.

اشرف بروجردی در پایان تاکید کرد : برنده انتخابات سال 96 قطعا حسن روحانی است و دولت اعتدال برای 4 سال دیگر زمام امور اجرایی کشور بر عهده خود خواهد دید.

205/201

کد خبر: 669649

وب گردی

وب گردی