اجرای نمایش"بیشعوری" برای بار دوم تمدید شد

به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان از نمایش بیشعوری و همچنین درخواست های مکرر علاقه مندانی که موفق به تماشای این نمایش نشده اند، با پیشنهاد گروه اجرایی و موافقت مدیریت تماشاخانه سه نقطه اجرای نمایش بیشعوری برای دومین بار تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، به دلیل استقبال فوق العاده مخاطبان از این نمایش، گروه اجرایی بیشعوری با هدف احترام به تماشاچیان و با هماهنگی محمد حسن نجفی مدیر تماشاخانه سه نقطه اجرای این نمایش را برای دومین بار تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ماه تمدید کرد.
نمایش "بیشعوری" که اقتباسی از کتاب " بی‌شعوری" نوشته دکتر خاویر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی است اجراهای خود را از روز یکشنبه 13 تیرماه 95 در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه آغاز کرده و یکبار نیز موفق به تمدید اجرا تا 24 مرداد ماه شده بود.حسینی متن این نمایش را با اقتباس از کتاب بی‌شعوری نوشته خاویر کرمنت به رشته تحریر درآورده و در آن افشین رهگذر, نوش آفرین کیهان, امین ساتیار, سارا شیرازی, مهدی دربند حقیقت, نازنین امیری, محمد حسین غروی, ملیکا مشعل به عنوان بازیگر حضور یافته‌اند.

سایر عوامل دست‌اندرکار نمایش بی‌شعوری عبارتند از: دستیار کارگردان: افشین رهگذر، منشی صحنه: زهره شریفی، عکاس: مرجان ترابخانلی، موسیقی: فرزاد رهبری, ایمان کاظمی، نور: حمیدرضا ذوالفقاری، گرافیست: نوش آفرین کیهان. امور ارتباطات رسانه ای: روابط عمومی سه نقطه (ندا طهرانی- مصطفی محمودی)

این نمایش همه روزه از ساعت 20 به مدت یک ساعت با بهای بلیت 15 هزار تومان به روی صحنه می‌رود.
503502

کد خبر: 669664

وب گردی

وب گردی