سویا-بارسلونا/ تلاش برای کسب عنوان قهرمانی سوپر جام اسپانیا

دیدار رفت سوپر جام اسپانیا بامداد فردا میان سویا و بارسلونا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار رفت سوپر جام اسپانیا دوشنبه(25 مرداد) ساعت 00:30 در استادیوم سانچز پیزخوان بین دو تیم سویا و بارسلونا برگزار می شود.

بارسلونا بعد از کسب دو جام داخلی فصل اخیر فوتبال اسپانیا، و گذارندن یک پیش فصل خوب گام به دیدار برابر سویا می گذارد. شاگردان لوئیز انریکه پیش از مسابقه سوپر جام اسپانیا، با رقبایی نظیر سلتیک، لسترسیتی، لیورپول و سامپدوریا دیدار کردند که صاحب 3 برد و یک شکست شدند. نکته عجیب عملکرد کاتالان ها دریافت 9 گل در این 4 مسابقه است که تا حد زیادی ضعف های خط دفاعی را به کادرفنی تیم نشان داده است.

در سوی مقابل سویایی قرار دارد که در تابستان اخیر تغییر و تحول زیادی داشته است. آن ها پس از خروج اونای امری، خورخه سمپائولی را در راس کادرفنی روی کار آورده اند و جایگزین هایی برای مهره های خروجی خود داشته اند. سویا با نتایجی که پیش از با بارسلونا بدست آورده می گوید در خط حمله کاملا تقویت شده است. آن ها در 7 مسابقه میانگین هر بازی دو گل را دارند. سویا اما یک ضعف بزرگی که دارد دریافت گل در دقایق پایانی و وقت های اضافه است. آن ها در بازی سپر جام اروپا برابر رئال مادرید تا دقیقه 93 با حساب 2-1 پیروز بازی بودند که در انتها و با شکت 2-3 جام را به حریف واگذار کردند.

** نتایج دیدار های اخیر رودر روی دو تیم

** پنج مسابقه اخیر دو تیم پیش از این مسابقه

خورخه سمپائولی (سرمربی سویا)

باید در برابر مالکیت توپ بارسا به خوبی بجنگیم و به آن ها صدمه بزنیم. در این دیدار ما هم می خواهیم توپ را داشته باشیم. باید با آن ها به خوبی رقابت کنیم و سعی بر این داشته باشیم تا بازیکنان مهمشان از جمله مسی و سوارز را خنثی کنیم. (صحبت های کامل سامپائولی را اینجا بخوانید)

لوئیز انریکه(سرمربی بارسلونا)

باید مقابل سویا بازی کنیم، تیمی که دست خوش تغییرات زیادی شده و از کادرفنی خوبی بهره می برد. بازیکنان و ترکیب یک دستی در اختیار دارند. من از فلسفه این باشگاه لذت می برم. ما برای مسابقه فردا آماده هستیم، بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و آماده کسب جام هستند. (صحبت های کامل انریکه را اینجا بخوانید)

** غایبین دو تیم

از سویا، ترامولیانس، سوریا و کرون دلی با توجه به مصدومیت به این بازی نخواهند رسید.

بارسلونا هم تراشتگن و آلبا را علت مصدومیت و نیمار و رافینیا را به دلیل حخضور در رقابت های المپیک ریو به همراه ندارد.

** پیش بینی نتیجه: سویا 2-2 بارسلونا

** ترکیب احتمالی دو تیم:

604/601

کد خبر: 669708

وب گردی

وب گردی