۵۲۷ میلیون تومان کمک دولت به ٣٠ پایگاه خبری پرداخت شد

در پی اعلام نتایج اولین دوره رتبه بندی پایگاه‌های خبری، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی مبالغ کمک را به حساب صاحبان امتیاز این پایگاه های خبری واریز کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مبالغ تنها برای ٣٠ پایگاه خبری اول بر اساس نتایج طرح رتبه بندی پایگاه‌های خبری و صرفاً متعلق به بخش خصوصی در نظر گرفته شده و بر اساس حاصل ضرب امتیاز کسب شده در واحد ٣ میلیون تومان محاسبه شده است.

در جدول زیر لیست پایگاه‌های خبری و حمایت‌های واریزی به ترتیب رتبه آنها درج شده است.

مطابق اعلام، رسانه‌هایی که در جدول زیر علامت * در کنار نامشان درج شده، شماره حساب خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) وارد نکرده‌اند و این مبالغ هنوز به حسابشان واریز نشده است.

بر اساس همین گزارش، دوره بعدی رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری پس از اصلاحات لازم شاخص‌ها و در صورت تأیید مدیران مسئول در پاییز ٩٥ اجرا و نتایج آن تا پایان سال اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام، کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری از ترکیب زیر تشکیل شده است: مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، دو استاد ارتباطات به انتخاب مجمع روسای دانشکده‌ها و گروه‌های ارتباطات دانشگاههای تهران، دو مدیرمسئول پایگاههای خبری عمومی و یک مدیرمسئول پایگاه خبری تخصصی و یک سردبیر پایگاه خبری، همگی به انتخاب مدیران مسئول خبرگزاری‌ها.

502502

کد خبر: 669758

وب گردی

وب گردی