غفوری: جای هیچ اشتباهی نیست/با حمایت همه جانبه دل مردم را شاد می کنیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران معتقد است با شروع اردوی تیم پیش از آغاز رقابت های انتخابی جام جهانی جای هیچ گونه اشتباهی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، وریا غفوری در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی فوتبال در ایتالیا اظهار کرد: همیشه اردوهای تیم ملی منظم و جدی بوده است. متاسفانه دو اردوی قبلی تیم ملی لغو شد اما حالا باید از کمترین بیشترین بهره را ببریم. باید با تمرکز و آمادگی بالا به بهترین شرایط قبل از بازی با قطر برسیم چون حضور در رقابتهای نهایی انتخابی جام جهانی یعنی رقابت با بهترین تیم های آسیا بر سر سهمیه مستقیم جام جهانی 2018 و همه با بهترین کیفیت پا به این مسابقات می گذارند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رقابتهای انتخابی جام جهانی جای هیچ گونه اشتباهی نیست، گفت: باید از ابتدای مسابقات کارمان را با قدرت شروع کنیم. مطمئنا کادر فنی و بازیکنان با تلاششان سعی می کنند بهترین تیم را بسازند و از آن طرف هم این امید می رود با حمایت مردم، رسانه ها و مسوولان بهترین شرایط به لحاظ پشتیبانی از تیم ملی به وجود بیاد. مطمئنا این حمایت می تواند کمک بزرگی به تیم ملی باشد.

غفوری در پاسخ به این سوال که شما به عنوان بازیکنی که بعد از جام جهانی به ترکیب تیم راه پیدا کرده ای چه نظری درباره مجموعه فعلی داری، اظهار کرد: فوتبال ایران همیشه پر از استعداد است. تیم ملی هم بعد از جام جهانی حدود 70 درصد تغییر پیدا کرده و کادر فنی هم تلاش کرده بهترین نفرات را به اردو دعوت کند. من واقعا امیدوارم با مدیریت کارلوس کی روش و بازیهای خوب بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و طلسم صعود پیاپی به جام جهانی را بشکنیم.

وی درباره سرمایه گذاری بزرگ فوتبال قطر و چین و ارزیابی اش از این دو تیم نیز گفت: تمام کشورهای دنیا با سرمایه گذاری کلان سعی می کنند بهترین شرایط را به وجود بیاورند اما شرایط قطر و چین متفاوتتر هم هست. اما این موضوع نمی تواند از انگیزه ما کم کند. می دانیم که با تلاش بیشتر و غیرت بازیکنان و کادر فنی می توانیم کم و کاستی احتمالی را بر طرف کنیم و نتایجی به دست بیاوریم که دل مردم شاد شود.

مدافع تیم ملی در پایان درباره قهرمانی کیانوش رستمی و سهراب مرادی در بازی های المپیک اظهار کرد: باید به این دو ورزشکار تبریک بگویم که باعث خوشحالی مردم شدند. می خواهم تبریک ویژه ای هم به کیانوش رستمی بگویم که توانست از استان کرمانشاه به نخستین مدال طلای ایران در المپیک دست یابد. امیدوارم کاروان ایران بتواند مدال های بیشتری در ادامه بازی ها کسب کند.

604 /601

کد خبر: 669780

وب گردی

وب گردی