تحصیل دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه آزاد اسلامی رایگان است

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف شهریه و رایگان‌ بودن تحصیل برخی دانشجویان خاص در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نباید حد و مرز خاص تحصیلی را برای اقشار مختلف جامعه مشخص کرد. در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی به اقشار مختلف از جمله ایثارگران، جانبازان و محرومان جامعه خدمات ویژه ارائه می‌‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره حمایت از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: براساس انعقاد قرارداد اخیر با سازمان بهزیستی کشور، جوانان تحت پوشش این سازمان یا کمیته امداد از تخفیف شهریه بهره‌مند می‌شوند که میزان این تخفیف شهریه برای دانشجویان تا سقف 20درصد است.

میرزاده افزود: علاوه بر آن هیچ کدام از دانشجویان شاهد و ایثارگر ملزم به پرداخت شهریه نیستند و در واقع تحصیل آن‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رایگان است.

انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز به تحصیل 16 هزار دانشجوی تحت پوشش این سازمان در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: به موجب انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی، از این پس دانشجویان هیچ مبلغی را به عنوان شهریه نمی‌پردازند و این هزینه‌ها به طور مستقیم از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود.

20101

کد خبر: 669787

وب گردی

وب گردی