کوهکن به تندروهای اصولگرا؛ دیگر سهم‌خواهی را نمی‌پذیریم

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سهم‌خواهی تندروها را دیگر نمی‌پذیرند و باید به سمتی حرکت کنند که جریان اصولگرا یک کاندیدا داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، محسن کوهکن، نماینده اصولگرای مجلس درباره مباحث چندگانه مطرح شده از سوی اصولگرایان درباره استراتژی ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری 96، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: به حکم تجربه، اصولگرایان در حال حاضر بروی فرایندی در حال کار کردن هستند که از تکثر جلوگیری کند و امکان رسیدن به فرد واحدی را فراهم کند.

وی اظهار داشت: در این استراتژی، اصولگرایان باید مطالبات مردم را احصا کنند و به صورت طبیعی به سمت و سویی بروند که کسی انتخاب شوند که به دغدغه‌های مردم توجه جدی داشته باشد.

وی در مورد خطر تندروهای اصولگرا برای سهم خواهی دوباره در انتخابات پیش رو، نیز گفت:ما در انتخابات ریاست جمهوری سهم خواهی نداریم، در انتخابات مجلس شاید چنین سهم خواهی مطرح باشد اما در انتخابات ریاست جمهوری چنین بحثی را نمی‌پذیریم چراکه در انتخابات ریاست جمهوری یک نَفَر مطرح است و نمی شود این یک نفر را تقسیم کرد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اگر منظور از سهم خواهی این باشد که فرد مورد حمایت تعهداتی بدهد که فردا در کابینه اش از افراد و جناح‌های مختلف استفاده کند واقعیتی است که وجود دارد و این اتفاق هم برای روحانی و هم احمدی نژاد افتاد و این سهم خواهی در کابینه این دو رییس جمهور مطرح و سپس اجرایی شد.

کوهکن همچنین درباره اینکه اصولگرایان تا چه اندازه نگران مصادره آرای شان در انتخابات ٩٦ از سوی طیف احمدی‌نژاد هستند، گفت: آقای احمدی نژاد و برخی از مشاورین اعظم شان در گذشته بارها اعلام کرده اند که اصولگرا نیستند و از اصولگرایان تبری جستند.

وی افزود: احمدی نژاد مقداری در کف جامعه که برخی از آثار تصمیم گیری‌های او را فراموش نکرده‌اند، رای دارد.همان کسانی که در روستاها بحث یارانه و سهام عدالت را مطرح می کنند یا از خاکی بودن و تواضع و می گویند. بنابراین اگر مقبولتی در حد خودش دارد مربوط به این بخش جامعه است.

این نماینده اصولگرا مجلس تصریح کرد:اگر بخواهیم مقبولیت‌های احمدی نژاد در جامعه را آنالیز کنیم متوجه می‌شویم که مقبولیت احمدی نژاد مقبولیت سیاسی اصولگرایی و یا اصلاح طلبی نیست بلکه برداشت‌ توده‌های مردم و اقشار مستضعف و ضعیف تا حدودی به سمت اوست.

202/201

کد خبر: 669842

وب گردی

وب گردی