فرزند آیت الله هاشمی: پدرم از روحانی عبور‌ نمی‌کند

عبور از روحانی اگرچه یادآور ایده عبور از خاتمی در پایان دهه ٧٠ است اما این بار نه از درون حامیان رییس‌جمهور منتخب که از دل مخالفان او بیرون آمده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه اعتماد، مخالفان روحانی می‌کوشند تا پروژه عبور از وی را طرحی برآمده از میان حامیان او معرفی کنند حال آنکه در جبهه اصلاحات هیچ اختلافی بر سر حمایت مجدد از روحانی نیست و بحثی اگر وجود دارد بر سر چگونگی این حمایت و ما‌به‌ازای آن است.

روز گذشته نیز هم محمدرضا عارف صراحتا اعلام کرد بنا بر عبور از روحانی ندارند و هم فاطمه هاشمی اطمینان داد که قرار نیست پدرش از روحانی عبور کند.

محمد رضا عارف در قامت رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان پیرامون عبور از روحانی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از شروط برخی اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی در انتخابات آینده چیست، گفت: ‌بهتر است از هر کسی که این موارد را مطرح کرده بپرسید، اما بنده به عنوان رییس فراکسیون امید این را می‌گویم ما مسیری را که ازسال ٩٢ شروع کردیم به جدیت دنبال می‌کنیم، در این مسیر نه تنها از روحانی بلکه از هیچ کدام از علاقه‌مندان به کشور و انقلاب عبور نخواهیم کرد.

فاطمه هاشمی‌رفسنجانی، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه هم درباره مطرح شدن احتمال عبور از روحانی از ناحیه اصلاح‌طلبان و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ٩٦ اظهار کرد: این قیبل مسائل در فضای مجازی گفته شده است، اما من به عنوان شخصی که به پدرم نزدیک هستم تا به حال چنین سخنانی را از ایشان نشنیدم. ضمن اینکه هفته گذشته آیت‌الله هاشمی حمایت خودشان را از آقای روحانی، رییس‌جمهوری اعلام کردند. پدرم از روحانی عبور نمی‎کند.

202/201

کد خبر: 669843

وب گردی

وب گردی