عضو حزب مردم‌سالاری: گزینه اول اصلاح‌طلبان برای انتخابات 96 "روحانی" است

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: اصلاح‌طلبان در ازای حمایت از روحانی، به دنبال سهم‌خواهی هستند و به وی چک سفید امضا نداد‌ه‌اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین قیومی در واکنش به شرط و شروط‌هایی که اخیرا برخی شخصیت‌های سیاسی برای حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 مطرح می‌کنند، اظهار داشت: در عالم سیاست احزاب برای به قدرت رسیدن تشکیل می‌شوند و فعالیت می‌کنند.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه احزاب موسسه خیریه نیستند که بی‌چشم‌داشت از کسی حمایت کنند، گفت: وقتی احزاب برای رسیدن به هدفی با یکدیگر ائتلاف می‌کنند، منتظرند تا از عناصر کارآمد آنان نیز استفاده شود.

قیومی با تأکید بر اینکه بنده به عنوان دبیر استان تهران حزب مردم‌سالاری می‌گویم که گزینه اول اصلاح‌طلبان برای انتخابات 96 روحانی است، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در سال 92 نیز در ازای حمایت از روحانی، به دنبال سهمی برای خود بودند و به وی چک سفید امضا ندادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حزب مردم‌سالاری از تاریخ 20 تا 22 مرداد اردویی در زنجان برگزار کرد، یادآور شد: در این اردو تأکید اصلی‌مان بر روی انتخابات سال 96 بود.

قیومی در پایان خاطرنشان کرد: حزب مردم‌سالاری در اردوی زنجان تصمیم گرفت که برای انتخابات شوراهای شهر و روستا 1500 نفر را شناسایی کند و پیرامون انتخابات ریاست جمهوری نیز برنامه ما حمایت از روحانی است.

202/201

کد خبر: 669846

وب گردی

وب گردی