تابش: دیدگاه اعضای فراکسیون مستقلین با فراکسیون امید همراه است

نائب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل فراکسیون سوم بر عملکرد این فراکسیون اثری ندارد،‌ در عین حال گفت:‌ اکثر کسانی که موسوم به مستقلین هستند دیدگاهشان با فراکسیون امید همراه است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا تابش اظهار کرد: ما در کشور دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا داریم و در خلاف فقدان احزاب این دو جناح هستند که افکار عمومی جامعه را هدایت می‌کنند و طرفدارانی بین مردم دارند. من غیر از این دو تفکر فعلا تفکر دیگری را در عرصه سیاسی کشور نمی شناسم.

وی افزود:‌ اینکه عده‌ای به اسم مستقلین یااعتدالیون فراکسیونی تشکیل دهند، خیلی معنادار نیست چرا که اعتدال یک روش است و راهبرد نیست. معمولا هر کسی یک پیشینه سیاسی دارد و با آن پیشینه شناخته می‌شود. ممکن است اصولگرا یا اصلاح‌طلب باشد و البته می‌تواند در اصلاح‌طلبی یا اصولگرای خود اعتدال داشته باشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس خاطر نشان کرد: اینکه کسی یک روز اصولگرا و یک روز اصلاح‌طلب باشد و یک روز دیگر خود را به عنوان مستقل معرفی کند خیلی در قاموس سیاسی کشور معنا و مفهومی ندارد و از آن طرف افکار عمومی این طور فعالیت سیاسی را نفی و طرد می‌کنند.

تابش با بیان اینکه تشکیل فراکسیون سوم هیچ تاثیری در روند حرکت فراکسیون امید نخواهد داشت یادآور شد: تعداد افراد فراکسیون امید که میثاق نامه را امضا کردند مشخص است. ممکن است درصد کوچکی تغییر کرده باشد ولی هر کس به مشی اصلاح‌طلبی و اعتدالی با توجه به ائتلافی که انجام شد معتقد بوده همان مشی را ادامه می‌دهد و فعالیت‌های ما با استفاد از ظرفیت نیروهای متخصص، متعهد و مجرب ادامه پیدا خواهد کرد.

نائب رئیس فراکسیون امید در پایان اظهار کرد: اکثر کسانی که موصوف به مستقلین هستند و دیدگاهشان با فراکسیون امید همراه است ولی اینکه در آینده انتخابات در پشت صحنه خبرهایی باشد که عده ای خواسته باشند فراکسیون را علم کنند، من خبری ندارم.

202/201

کد خبر: 669874

وب گردی

وب گردی