طرح‌های سیاه یک شرور برای پسران نوجوان/سابقه سرقت و مواد مخدر دارم وگرنه بی‌گناه هستم!

 پسر نوجوان زمانی که خود را در دام یک شیطان صفت دید در فرصتی مناسب به دو نفر از دوستانش پیامک فرستاد و از آنها خواست برای نجاتش پلیس را باخبر کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، پرونده این ماجرا از 6 تیر امسال و در پی ارسال پیامک‌های عجیب به دو پسر نوجوان آغاز شد. «مرا گروگان گرفته‌اند و آدرس مورد نظر ... است با پلیس 110 تماس بگیرید و نجاتم دهید.»
دو پسر نوجوان با دریافت همزمان این پیامک بلافاصله با پلیس تماس گرفته و آنها را در جریان قرار دادند. زمانی که مأموران پلیس پیشگیری یکی از کلانتری‌های شرق پایتخت به مقابل خانه مورد نظر رسیدند، مرد میانسالی در را به روی آنها گشود و مدعی شد که داخل خانه کسی نیست. مرد صاحبخانه اما زمانی که با اصرارهای مأموران مواجه شد، به آنها اجازه ورود داد. مأموران کلانتری پس از هماهنگی‌های لازم وارد خانه شدند و در بازرسی متوجه شدند در حمام از داخل قفل است.
مرد صاحبخانه ابتدا مدعی شد یکی از دوستانش داخل حمام است و زمانی که مأموران از او خواستند در را باز کند، مرد جوانی در را گشود. همان موقع ناگهان پسر نوجوانی هم خود را از حمام بیرون انداخت و به مأموران پناه برد. پسر نوجوان به پلیس گفت: «ساعتی قبل در خیابان بودم که مرد جوان شرور – امیر – سراغم آمد و درباره یکی از دوستانم سؤال کرد. به او گفتم خبری از او ندارم اما او با تهدید چاقو مرا به خانه دوستش برد و در حمام زندانی‌ام کرد. همان موقع و در فرصتی مناسب به دو نفر از دوستانم پیامک دادم و از آنها خواستم پلیس را خبر کنند. زمانی که شما وارد خانه شدید امیر از ترس دستگیری مرا به زور به داخل حمام برد و تهدید کرد اگر حرفی بزنم مرا خواهد کشت.»
بدین‌ترتیب امیر بازداشت و برای ادامه بازجویی‌ها به کلانتری منتقل شد. در ادامه دو پسر نوجوان دیگر نیز با اطلاع از دستگیری این شرور، با مراجعه به پلیس از او شکایت کردند. دومین شاکی پرونده مدعی شد از سوی امیر در کوچه‌ای خلوت به دام افتاده بود، اما در فرصتی مناسب از دام او گریخته بود و از ترس شکایت نکرده بود. سومین شاکی مدعی شد که چهار بار از سوی پسر شرور مورد آزار قرار گرفته و به خاطر تهدید به قتل از سوی امیر و از ترس شکایت نکرده است.
متهم جوان که اعتیاد شدید به ماده مخدر «شیشه» دارد دیروز در حضور بازپرس «مرشدلو» گفت: من فوق‌دیپلم و گرافیست هستم، هنگامی که به خاطر یک دختر دعوا کردم تاندوم دستم قطع شد و دیگر نتوانستم کار کنم. از آنجا که سابقه سرقت و مواد مخدر دارم این شکایت‌ها علیه من مطرح شده وگرنه بی‌گناه هستم!
با توجه به مدارک موجود در پرونده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی دستور تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر قربانیان احتمالی این شرور را صادر کرد.
20106

کد خبر: 669875

وب گردی

وب گردی